  • 11. Data: 2021-01-01 21:37:08
    Temat: Re: Audio w domu
    Od: Marvin <n...@s...com>

    > NAS nie potrafi? Nie ma wyjścia na monitor i apek do tego?

    Jest apka na Androida - DS Audio. Ale ona na czymś musi być puszczona
    (np. równoważnik smartfona z 3,5-mm Jackiem wpiętym dalej do
    wzmacniacza). I to coś by się właśnie mi się przydało w wykonaniu
    stacjonarnym.

    M.

  • 12. Data: 2021-01-01 22:26:04
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.01.2021 o 12:58, Marvin pisze:
> [...]
    > Najlepiej coś na kształt niewielkiego pudełka z wyświetlaczem
    > (dotykowym?), na którym działałby Android i mógłbym puszczać stacje
    > radiowe takie jak Nowy Świat oraz inne serwisy strumieniujące muzykę.
    > Ale ponieważ ma w domu NAS Synology i sporo zasobów MP3 to fajnie
    > byłoby, gdyby można było też z nich korzystać, czyli zainstalować
    > aplikację DS Audio. Mam Ethernet i Wifi w pobliżu miejsca instalacji....
    > Głośnik może być w budowany owe pudełko albo mogę podczepić kolumny.
    >
    > Czy ktoś może nastawić mi wektor poszukiwań? (hasło, marka, produkt, link)?

    Tablet kup. Duży ekran i funkcje smartfona. Wyjscia audio/HDMI. Jakaś
    ramka, podpórka albo powieś na scianie. Miałem kiedyś alternatywę do
    samochodu na wymianę radia 1DIN na 2DIN z andkiem. Na koniec powiesiłem
    tablet 10', który zasłania stare radio i teraz mam wszystko co chcę.
    Tablet ma nawet LTE więc jeśli nie udostępniam netu ze smartfona to sam
    sobie ciągnie swoje. Na czuwaniu/baterii wytrzymuje tydzień więc bez
    problemu się budzi kiedy dostanie zasilanie (działa natychmiast).

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 13. Data: 2021-01-02 17:51:40
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 01.01.2021 o 17:30, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Kluczową rolę dla jakości [...]

    No nie wiem.
    Nic pytający nie mówił o jakości.
    Czyli jak dla mnie jest w stanie rozróżnić audio od wideo. I to wszystko.
    A jak dalej będziesz pisał o jakości audio, to zostaniesz ukrzyżowany
    jako audiofil na stosie.

  • 14. Data: 2021-01-02 18:57:24
    Od: collie <c...@v...pl>

    W piątek, 1.01.2021 o 17:30, Paweł Pawłowicz napisał:

    > Kluczową rolę dla jakości dźwięku pełnią głośniki i akustyka
    > pomieszczenia.

    Głośnik bez kabla z miedzi Hyper-pure, optymalizowanej molekularnie,
    ze splotem przewodników ułożonych pod kątem prostym na rdzeniu
    wewnętrznym z materiału X38Ri i oplotem z włókien ESD oraz końcówką
    Studio grade XLR z posrebrzanymi końcówkami, dzięki czemu tworzona
    scena dźwiękowa jest bardzo obszerna, natomiast detale są bliskie
    i przyjemne w odbiorze - nic nie znaczy.

    https://audioplaza.pl/products?utf8=%E2%9C%93&filter
    %5Btitle_like%5D=Kimber+Kable+KS+3033+3m&commit=

    --
    Koń jaki jest, każdy widzi.

  • 15. Data: 2021-01-02 19:17:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 2 stycznia 2021 o 18:57:29 UTC+1 collie napisał(a):

> [...]
    > i przyjemne w odbiorze - nic nie znaczy.
    >
    > https://audioplaza.pl/products?utf8=%E2%9C%93&filter
    %5Btitle_like%5D=Kimber+Kable+KS+3033+3m&commit=

    Nie mądrym się. Wszyscy wiedzą że najlepiej słyszysz ultradźwiękowy gwizdek.

  • 16. Data: 2021-01-02 19:29:34
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 02.01.2021 o 18:57, collie pisze:

    > Głośnik bez kabla z miedzi Hyper-pure, optymalizowanej molekularnie,
    > ze splotem przewodników ułożonych pod kątem prostym na rdzeniu

    A ten znowu przylazł nasrać bez sensu... :-<

    --
    Kaczin

  • 17. Data: 2021-01-02 19:51:48
    Od: collie <c...@v...pl>

    W sobotę, 2.01.2021 o 19:17, Zenek Kapelinder napisał:

    > Nie mądrym się. Wszyscy wiedzą że najlepiej słyszysz ultradźwiękowy gwizdek.

    Ty staruchu nie słyszysz już nawet własnych pierdów, choć od nich tynk
    ci się sypie z sufitu na łeb w pożydowskiej ruderze na Bałutach.

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza (przysłowie łódzkie).

  • 18. Data: 2021-01-02 19:57:04
    Od: collie <c...@v...pl>

    W sobotę, 2.01.2021 o 19:29, Kaczin napisał:

    > A ten znowu przylazł nasrać bez sensu... :-<

    Idy w pisdu, skaczisynu*.

    * łagodniejsza wersja skurwysyna

    --
    Koń jaki jest, każdy widzi.

  • 19. Data: 2021-01-03 01:50:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 2 stycznia 2021 o 19:52:34 UTC+1 collie napisał(a):

> [...]
    >

    > --
    > Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza (przysłowie łódzkie).
    Jak przestaniesz szczekać to ci gospodarz młotkiem łeb rozpierdoli.

  • 20. Data: 2021-01-03 08:49:46
    Od: Marvin <n...@s...com>

    W dniu 02.01.2021 o 17:51, robot pisze:

> [...]
    > Czyli jak dla mnie jest w stanie rozróżnić audio od wideo. I to wszystko.
    > A jak dalej będziesz pisał o jakości audio, to zostaniesz ukrzyżowany

    Pisałem, że mam słuch uszkodzony :) Moje uszy najlepiej sprawdzają się
    jako podpórka do okularów!
    M.