  • 81. Data: 2010-03-17 14:46:32
    Temat: Re: Auto dla kobiety - czemu NIE diesel?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-03-17 08:47, *szerszen* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > 30 i to bylo pozniejdopisane

    Czyli mniej niż 40 :)

    > zasadniczo ma to duze znaczenie, bo jakby jednorazowo robila glownie np
    > 5 km to kupowanie dizla mijalo by sie z celem

    Robię 7,5 km w jedna stronę. Ale w zasadzie nie mam uwag do Twojego
    stanowiska z wyjątkiem "ma to duże znaczenie" :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 82. Data: 2010-03-17 14:47:04
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-03-17 09:21, *Vlad The Ripper* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > W Polsce ma sens aż nadto, to nie Niemcy, nie ma podatku drogowego, ani
    > plakietek z zakazami wjazdu do miast.

    Jeszcze

  • 83. Data: 2010-03-17 15:45:03
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    Mirek Ptak wrote:
    > Dnia 2010-03-17 09:21, *Vlad The Ripper* napisał, a mnie coś podkusiło,
    > żeby odpisać:
    >
    > Jeszcze

    ... i dluuuugo nie bedzie, moim zdaniem.

  • 84. Data: 2010-03-18 08:31:28
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Na szczęscie

    > ... i dluuuugo nie bedzie, moim zdaniem.

    I oby się sprawdziło.