  • 1. Data: 2024-05-23 19:13:53
    Temat: koniec ładowania za darmo
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    wina Tuska!

    W dniu wczorajszym ekipa wymieniła ładowarki na płatne
    (na pracowym parkingu). Gdyby ktoś wam kadził, że to wina Tuska
    to powiedzcie, że w Anglii też likwidują (choć są tu el atomowe)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 2. Data: 2024-05-23 21:04:26
    Temat: Re: koniec ładowania za darmo
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Wielkie mi halo

    Normalny biały człowiek wie że nie ma obiadów za darmo

    Normalny biały człowiek wie że podatki mogą być niższe aby prąd był tańszy

    A tylko DEBIL potrafi nakładać ideologiczne podatki na prąd.

  • 3. Data: 2024-05-23 21:21:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 May 2024 18:13:53 +0100, PiteR wrote:
> [...]
    > (na pracowym parkingu). Gdyby ktoś wam kadził, że to wina Tuska
    > to powiedzcie, że w Anglii też likwidują (choć są tu el atomowe)

    I co teraz Zmywak zrobi?

    https://www.youtube.com/watch?v=wCpISezG7fA

    J.

  • 4. Data: 2024-05-23 21:40:36
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > https://www.youtube.com/watch?v=wCpISezG7fA

    Wężykiem

  • 5. Data: 2024-05-24 07:41:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

> [...]

    > (na pracowym parkingu). Gdyby ktoś wam kadził, że to wina Tuska
    > to powiedzcie, że w Anglii też likwidują (choć są tu el atomowe)

    I co z tego wynika? Przywileje dla elektryków typu BUSpasy czy parkowanie
    też nie będą dożywotnie -- wie to każdy, nieco bardziej rozgarnięty niż
    ameba. Na lidlach też wymieniają, i dobrze, nie będą w kółko zajęte przez
    nieładujące się pojazdy.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2024-05-24 13:15:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 May 2024 07:41:11 +0200, Myjk wrote:
> [...]
    > też nie będą dożywotnie -- wie to każdy, nieco bardziej rozgarnięty niż
    > ameba. Na lidlach też wymieniają, i dobrze, nie będą w kółko zajęte przez

    Pewnie będą.
    Chociaż ... jak Lidl wprowadzi opłaty za minutę postoju, to może
    ludzie będą ładować rzadziej, ale dłużej - tak, aby się wyrobić z
    zakupami.

    Choć IMHO - lepiej jakby zrobili więcej ładowarek, mniejszej mocy,
    mogą być płatne.

    J.

  • 7. Data: 2024-05-24 13:25:25
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-05-2024 o 13:15, J.F pisze:

    > Pewnie będą.
    > Chociaż ... jak Lidl wprowadzi opłaty za minutę postoju,

    Wprowadził opłaty za ładowanie i problem się rozwiązał.
    Nie widziałem od tego czasu tłoku pod ładowarkami.

    > Choć IMHO - lepiej jakby zrobili więcej ładowarek, mniejszej mocy,
    > mogą być płatne.

    Przecież to już się stało.
    Dużo ładowarek, małej mocy, płatnych.
    Zacznij może coś czytać o ev, jak chcesz zabierać głos na ich temat.

  • 8. Data: 2024-05-24 13:42:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 May 2024 13:25:25 +0200, Cavallino wrote:

    > Wprowadził opłaty za ładowanie i problem się rozwiązał.
    > Nie widziałem od tego czasu tłoku pod ładowarkami.

    A jak elektryków przybędzie? :-)
    Jest opłata za zajmowanie bez ładowania, czy nie ma?

    > Przecież to już się stało.
    > Dużo ładowarek, małej mocy, płatnych.
    > Zacznij może coś czytać o ev, jak chcesz zabierać głos na ich temat.

    Nie tak dawno, to pokazywali Lidla w UK, gdzie było dużo małych
    ładowarek, ale wszystkie nieczynne :-)

    jak mają wymieniać, czy instalować nowe ... to może byc mniej
    ładowarek większej mocy.

    I znów się zacznie problem, ze większe zakupy za długo trwają, a
    ładowarki są zajęte przez nieładujące się pojazdy :-)

    No dobra, końcówka ładowania dłuzej trwa, czy można miec pretensje do
    kierowcy, że się chce naładować do 100%, czy 90 ? :-)

    J.

  • 9. Data: 2024-05-24 14:21:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-05-2024 o 13:42, J.F pisze:

    > A jak elektryków przybędzie? :-)

    To ładowarek też.

    > Jest opłata za zajmowanie bez ładowania, czy nie ma?

    Jest za nieodłączenie.
    A za parkowanie pod ładowarką bez podłączenia są mandaty, to jest już
    wykroczenie.

    > No dobra, końcówka ładowania dłuzej trwa, czy można miec pretensje do
    > kierowcy, że się chce naładować do 100%, czy 90 ? :-)

    Od kiedy są płatne, to mało kto w ogóle się nimi interesuje.
    Wokół jest pełno innych zazwyczaj.
    A poważne ładowanie i tak na szybkich (bo szybciej), albo w domu (bo
    taniej).

  • 10. Data: 2024-05-24 17:43:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.05.2024 o 13:15, J.F pisze:

    > Choć IMHO - lepiej jakby zrobili więcej ładowarek, mniejszej mocy,
    > mogą być płatne.

    Ale to będziesz musiał jeść więcej obiadów:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!