  • 1. Data: 2011-04-26 17:17:28
    Temat: Autokomisów jak psów
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Ciekawe jak prezentuje się ilość aut w autokomisach w PL
    w stosunku do aut wykorzystywanych na codzień do jeżdżenia.

    Bo chyba pod tym względem to stajemy się jakąś europejską
    potęgą.

    W małopolsce to widziałem ostatnio nawet autokomisy "zagonowe,
    czyli 3-10 aut z "fiszkami" postawionych w polu gdzieś pomiędzy
    chaupą i rowem melioracyjnym.

    Dofinansowania z EU dla rolników poszły na używane sprzęty
    sprowadzone z Niemiec, czy cuś?
    Enigmatycznie to wygląda. ;)

    --
    CB

  • 2. Data: 2011-04-26 17:39:12
    Temat: Re: Autokomisów jak psów
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-04-26 17:17, cbnet pisze:
    > Bo chyba pod tym względem to stajemy się jakąś europejską
    > potęgą.

    chyba zalezy od regionu. u mnie we wroclawiu nie dostrzeglem zbyt duzej
    ilosci komisow, wrecz przeciwnie - kojarze jakies pojedyncze odpady.
    natomiast gdy bywam w walbrzychu, to zawsze zaskakuje mnie ich ogromna
    ilosc.

  • 3. Data: 2011-04-26 20:02:16
    Od: z <z...@g...pl>

    mister pisze:
> [...]
    Mnie bardziej zastanawia dlaczego taka "fura" potrafi stać w komisie
    nawet rok. Widziałem samochody fizycznie stojące pół roku w komisie a
    potem jeszcze drugie tyle pojawiające się w ogłoszeniach.
    Nie znajduję powodu tak długiego "sprzedawania" samochodu.
    Przecież to jest "szybko psujący się towar" = szybko traci na wartości.
    Albo handlarzy stać na to - mogą sobie pozwolić na długoterminowe
    utopienie pieniędzy, albo jest aż taka przebitka, albo to ściema i
    kreowanie rynku ogłoszeniowego, albo ... nie chce mi się wymyślać
    bardziej podejrzanych powodów takiego działania. :-)

  • 4. Data: 2011-04-27 08:52:05
    Od: BK <b...@g...com>

    On 26 Kwi, 20:02, z <z...@g...pl> wrote:

> [...]
    > kreowanie rynku ogłoszeniowego, albo ... nie chce mi się wymyślać
    > bardziej podejrzanych powodów takiego działania. :-)

    Taka przebitka. Szrot z importu + mycie, plak, blankiet ksiazki
    serwisowej z allegro, kilka roboczogodzin i fantazja sprzedawcy = auto
    od pierwszego wlasciciela, 1 000 km przebiegu rocznie, jezdzony tylko
    do kosciola przez 89 babcie/ksiedza, oczywiscie nigdy nie bity etc. :)