  • 11. Data: 2019-10-01 15:09:16
    Temat: Re: Automatyka domowa - coś z aliexpress?
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2019-10-01 o 08:40, JaNus pisze:

    > Nie wiem jak te, które masz na myśli, ale polecane przeze mnie
    > wyłączniki z pilotem firmy ORNO chodzą na jakichś czterysta z hakiem
    > MHz, więc to nie BT. W firmie Inter-Pro-Outlet mają też wyłączniki na
    > podczerwień, ale wtedy pilot musi być "widziany" przez urządzenie. Tedy
    > radiowe są znacznie lepsze.
    > Parowanie ma służyć temu, abyś wbrew swej intencji wyłącznikiem mającym
    > gasić tylko gniazdo A, nie wyłączał też gniazda B, i odwrotnie.
    >
    > Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie temu, abyś jednego pilota
    > sparował z setką gniazdek...

    To są te zabawki
    https://www.ikea.com/pl/pl/cat/urzadzenia-sterujace-
    i-akcesoria-36814/

  • 12. Data: 2019-10-01 16:01:37
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-10-01 o 15:09, Roman Rogóż pisze:
    > To są te zabawki
    > https://www.ikea.com/pl/pl/cat/urzadzenia-sterujace-
    i-akcesoria-36814/

    Ceny zauważalnie wyższe niż to, co zachwalałem, tyle, że te z mojego
    polecenia to najczęściej używki.

  • 13. Data: 2019-10-03 09:56:46
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2019-10-01 o 08:30, Roman Rogóż pisze:

    > Nie chce mi się sprawdzać ale IKEA ma w sprzedaży wyłączniki
    > bezprzewodowe do swoich lampek ledowych które paruje się z zasilaczem
    > coś jak BT (może to nawet jest BT)

    https://www.banggood.com/1Pc-433MHz-220V-10A-1CH-Cha
    nnel-Wireless-Relay-Remote-Control-Switch-Receiver-p
    -1413071.html?rmmds=myorder&cur_warehouse=CN

    Można sobie kilka pilotów zaprogramować
    albo też nabyć komplet

    https://www.banggood.com/AC220V-Mini-RF-Wireless-Lig
    ht-Switch-Relay-Receiver-Transmitter-Remote-Controll
    er-for-Light-p-1242430.html?rmmds=myorder&ID=514801&
    cur_warehouse=CN

    U mnie steruje wentylatorem w kibelku :D

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2019-10-03 17:55:14
    Od: k...@g...com

    On Thursday, October 3, 2019 at 12:56:28 AM UTC-7, Waldek wrote:
    > Można sobie kilka pilotów zaprogramować
    > albo też nabyć komplet

    Niestety odp zupełnie nie w temacie, podobnie jak Orno i ikea. Oprócz odbioru na RF,
    urządzenie musi mieć wejście przełączne lokalnie. Póki co więc tylko Zamel się
    kwalifikuje, ale pojęcia nie mam czy ruszy na 120V - napiszę do nich.

    pozdrawiam