  • Data: 2020-09-18 17:58:55
    Temat: Azoru, twuj prezes zakazał mi z tobom pisać :(
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Projekt zmian w ustawie o ochronie zwierząt autorstwa PiS zakłada zakaz
    hodowli zwierząt na futra,

    *_wykorzystywania_ _zwierząt_ _w_ _celach_ _rozrywkowych_ _i_
    _widowiskowych_*

    oraz ubój rytualny tylko na potrzeby krajowych związków wyznaniowych.
    Sejm uchwalił nowelę głosami 356 posłów. 75 było przeciw, a 18
    wstrzymało się od głosu.

    :(
    --
    LordBluzg(R)