  • 1. Data: 2009-05-17 14:19:52
    Temat: BP Castrol MMW krotka recenzja krakow
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    Ot takie spotkanko na stacji benzynowej.
    Milicja pokazala ze ma czym nas scigac.
    Chlopaki z ostrej jzady jak oszczedzac
    opony uzywajac ich naprzemiennie.
    Palenie gumy z racji durnowatej nagrody,
    (czemu nie komplet gum???) miernota.
    Jak ktos mial zaciecie zeby sie rozczarowac
    to mogl postac 2h w kolejce na hamownie.
    Zasadniczo plusem bylo spotkanie
    dziewczyn z Devil Angels :-)
    ale to moja osobista radosc i to tyle.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 2. Data: 2009-05-17 16:40:26
    Temat: Re: BP Castrol MMW krotka recenzja krakow
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Spider A.J. pisze:
> [...]
    > (czemu nie komplet gum???) miernota.
    > Jak ktos mial zaciecie zeby sie rozczarowac
    > to mogl postac 2h w kolejce na hamownie.

    A mialem sie zapytac na grupie kto sie wybiera...
    Ja dodam ze pierwsza w zyciu jazda Harleyem przyniosla calkiem mile
    zaskoczenie. Bez specjalnych kolejek, na prawko i dowod do wyboru bylo
    ok. 20 modeli. Ja sobie wzialem Electre (ciagnik okrutny i skrzynia jaka
    dziwna jak dla mnie (znalezienie luzu na postoju jest cokolwiek trudne,
    na dotoczeniu - bez problemu) i V-roda (no ten to jest w deche).
    Niniejszym dementuje plotki ze HD nie skrecaja, V-rod skreca:)
    A, i poznalem Sambora:)
    Mile popoludnie krotko mowiac.

    --
    Qlfon, Kraków

  • 3. Data: 2009-05-17 17:09:37
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Qlfon pisze:

    > Niniejszym dementuje plotki ze HD nie skrecaja, V-rod skreca:)

    Noo

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 4. Data: 2009-05-17 17:12:01
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Kuczu pisze:

    > Noo

    Kuczu, a nie maja tam jakiejs Electry z silnikiem jak w v-rodzie? Czy
    trzeba sobie samemu zmajstrowac?

    --
    Qlfon, Kraków

  • 5. Data: 2009-05-17 17:24:24
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Qlfon pisze:

    > Kuczu, a nie maja tam jakiejs Electry z silnikiem jak w v-rodzie?

    A po co ? Kup sobie normalna Electre, dokup duzy 2 litrowy silnik TP
    albo S&S czy tez RevTech i bedziesz mial tyle konikow i niutonow ze az
    Ci sie glupio zrobi :)

    > Czy trzeba sobie samemu zmajstrowac?

    Ciezko bedzie.

  • 6. Data: 2009-05-17 17:27:18
    Od: McFerry <r...@k...pl>

    Qlfon pisze:

    > Kuczu, a nie maja tam jakiejs Electry z silnikiem jak w v-rodzie? Czy
    > trzeba sobie samemu zmajstrowac?

    A pisało gdzie na tym v-rodzie, że to harley? Bo on jakiś taki inny :)

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 7. Data: 2009-05-17 17:32:17
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Kuczu pisze:

    > A po co ? Kup sobie normalna Electre, dokup duzy 2 litrowy silnik TP
    > albo S&S czy tez RevTech i bedziesz mial tyle konikow i niutonow ze az
    > Ci sie glupio zrobi :)

    czyli tzeba zrobic:)
    A grzac po nogach tez tak bedzie? Ja wiem ze to chyba tak byc musi, ale
    w korku to jest cit cieplo a bylem w cywilkach. W skorze to chyba ma sie
    mokro w butach.
    Podrzuc jakies adresy z tym calym customizingiem mechanicznym to sobie
    poczytam w wolnej chwili. Tylko zeby tam nie bylo tylko o jakis XCWLD
    RXC LUB WRCXLD:) Tych literek w HD to ja nie ogarniam.
    Electra - coz zakup takiego monstrum mi na razie nie grozi ale za 25-30
    lat chyba dojrzeje. Przyjemne toto i dzieciaki z samochodow machaja a i
    matki jakos przychylniej patrza;) Ojcom w oczy nie patrzylem..

    > Ciezko bedzie.

    To ten silnik z v-roda az taki inny ze sie nie da? Na Discovery nie
    takie cuda robili:)

    --
    Qlfon, Kraków

  • 8. Data: 2009-05-17 17:37:03
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Qlfon pisze:

    > czyli tzeba zrobic:)

    Mozna kupic Electre w wersji Screamin Eagle. Droga i baaardzo mocna.

    > A grzac po nogach tez tak bedzie? Ja wiem ze to chyba tak byc musi, ale
    > w korku to jest cit cieplo a bylem w cywilkach. W skorze to chyba ma sie
    > mokro w butach.

    No fizyki nie oszukasz :)

    > Electra - coz zakup takiego monstrum mi na razie nie grozi ale za 25-30
    > lat chyba dojrzeje.

    Ja nie dojrzalem. Nie odpowiada mi gapienie sie na droge przez szybe i
    ta rozbudowana tablica z zegarami. Masa tez mi nie pasi.

    Przyjemne toto i dzieciaki z samochodow machaja a i
    > matki jakos przychylniej patrza;)

    Na matki dziala bardzo mocno :)

    > To ten silnik z v-roda az taki inny ze sie nie da?

    Calkiem inny. Nie ma nic wspolnego z "normalnymi" V2 HD. DOHC, wodne
    chlodzenie i takie tam.

    > Na Discovery nie takie cuda robili:)

    No da sie. Chociaz fajniejszy jest silnik S&S X-Wedge.

  • 9. Data: 2009-05-17 17:40:40
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kuczu pisze:

    > Ja nie dojrzalem. Nie odpowiada mi gapienie sie na droge przez szybe i
    > ta rozbudowana tablica z zegarami. Masa tez mi nie pasi.

    W sumie to Electre w takiej wersji bym mogl, a nawet chcial miec :)

    http://tinyurl.com/olbnk5

  • 10. Data: 2009-05-17 17:43:03
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    McFerry pisze:

    > A pisało gdzie na tym v-rodzie, że to harley? Bo on jakiś taki inny :)

    prawdziwi harleyowcy srajom na v-rody !

    :)

    --
    piomay