  • 1. Data: 2009-05-17 12:28:00
    Temat: Gdzie ubezpieczyć motocykl oc/ac lub oc w niedzielę w Warszawie
    Od: Daniel <d...@w...pl>

    Cześć Wszystkim,

    Czy ktoś ma pomysł jak mogę dzisiaj ubezpieczyć motocykl w Wawie ?
    Kupiłem z lekko przeterminowaną polisą, a chcę jeszcze dzisiaj pocieszyć
    się zakupem.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Daniel

  • 2. Data: 2009-05-17 14:13:20
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Daniel" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć Wszystkim,
    >
    > Czy ktoś ma pomysł jak mogę dzisiaj ubezpieczyć motocykl w Wawie ? Kupiłem
    > z lekko przeterminowaną polisą, a chcę jeszcze dzisiaj pocieszyć się
    > zakupem.

    google i "pogotowie ubezpieczeniowe"?

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 3. Data: 2009-05-17 14:33:18
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Easy pisze:

    > Użytkownik "Daniel" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > google i "pogotowie ubezpieczeniowe"?

    W centrach handlowych są agencyje ubezpieczeniowe,na 99% muszą być też
    otwarte w niedziele

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2009-05-17 20:18:52
    Od: Daniel <d...@w...pl>

    > W centrach handlowych są agencyje ubezpieczeniowe,na 99% muszą być też
    > otwarte w niedziele

    Dzięki za wsparcie, google było testowane zanim napisałem na grupie.
    Ostatecznie zdecydowałem się na Link4 (też byłem zaskoczony, że mają OC
    na motocykle w ofercie :)

    Jeszcze raz dziękuję za pomoc

    D.

  • 5. Data: 2009-05-18 19:46:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Daniel pisze:

    > Dzięki za wsparcie, google było testowane zanim napisałem na grupie.
    > Ostatecznie zdecydowałem się na Link4 (też byłem zaskoczony, że mają OC
    > na motocykle w ofercie :)

    O ile pamiętam OC w ofercie *musi* mieć każda firma.

    Teraz pytanie: ile? ;)

  • 6. Data: 2009-05-19 17:33:35
    Od: Daniel <d...@w...pl>

    > O ile pamiętam OC w ofercie *musi* mieć każda firma.
    >
    > Teraz pytanie: ile? ;)

    Wiesz, ja ze wsi jestem więc nie wiem jak to jest i co kto musi :)
    Po zniżkach 108zł Nie wiem jak to liczyli, bo w pzu zapłaciłbym pewnie z
    60, ale zdesperowany byłem.

  • 7. Data: 2009-05-19 22:01:04
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > w pzu zapłaciłbym pewnie z 60, ale zdesperowany byłem.

    dokładnie 52 :)

  • 8. Data: 2009-05-19 22:17:08
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-05-19 19:33:35 +0200, Daniel <d...@w...pl> said:

    > Wiesz, ja ze wsi jestem więc nie wiem jak to jest i co kto musi :)
    > Po zniżkach 108zł Nie wiem jak to liczyli, bo w pzu zapłaciłbym pewnie
    > z 60, ale zdesperowany byłem.

    Ooo, tanio coś. Ze 2 lata temu se liczyli ze 400 czy coś koło tego.
    Widać inni ubezpieczyciele unormalniają w końcu stawki na moto, fajnie.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 9. Data: 2009-05-20 07:26:21
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mustafa pisze:

    > dokładnie 52 :)

    Dokladnie ? Myslalem ze to zalezy od tego kto ma jakie znizki ale pewnie
    wiesz lepiej.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 10. Data: 2009-05-20 21:19:22
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Dokladnie ? Myslalem ze to zalezy od tego kto ma jakie znizki ale pewnie
    > wiesz lepiej.

    Nooo... .masz rację - wiem
    I masz rację, że to zależy od zniżek
    Ale to chyba za trudne żebyś skojarzył i policzył.... :)