  • 11. Data: 2018-12-15 00:21:50
    Temat: Re: Badania techniczne bez zmian
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 14 Dec 2018 14:53:13 -0800 (PST), w
    <d...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Uwazasz ze jedyna sluszna relacja byla w tfauenie a w tvpisie podlozyli glosy zeby
    na ich wyszlo?

    Czyli dobrze zidentyfikowałem twoje media :)

  • 12. Data: 2018-12-15 01:10:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Dec 2018 23:19:50 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    > Stawiam, że ktoś kto miał wtyki u JarKacza miał jakiś interes, by tak szepnąć
    > mu na ucho.
    > Logiki raczej bym w tym nie szukał.

    Ale czemu dopiero teraz ?

    To juz predzej ktos powiedzial ze jest taki jeden, co chce wszystkie
    stacje upanstwowic, ale jak sie da, to sie zrobi.
    A ze nie dal nie dal, to trzeba bylo ustawe zapuscic ... az sie
    zorientowal i dal :-)

    J.

  • 13. Data: 2018-12-15 01:14:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Dec 2018 23:16:53 +0100, r...@k...pl napisał(a):
    > Fri, 14 Dec 2018 13:07:14 -0800 (PST), w
    > <8...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder

    rok lub dwa na stala cene pradu. W tej chwili proponuja stawki jakie teraz sa. Male
    firmy tez takie listy dostaja. Znajomy ma knajpe i pokazal mi taki list.

    > A jaką ofertę wysłał do miasta i przedsiębiorców?

    Co w tych listach bylo to nie wiem, bo takie stale ceny to obiecuja od
    roku czy dwoch, byle przejac klienta.
    Ale dzis gadal ktos z rzadu i stwierdzil ze zadnych podwyzek nie
    bedzie.
    Ani dla ludzi, ani dla przedsiebiorstw, ani dla samorzadow.

    J.

  • 14. Data: 2018-12-15 01:27:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Dec 2018 13:02:06 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

    > Jakies glebsze przemyslenia w zwiazku z tym masz czy najistotniejsze
    > jest dla Ciebie przypierdolic sie do prezesa?

    A jak sie tu nie przypierdolic, jesli najpierw cos z szumem robi, a
    potem sie rakiem wycofuje.
    To moze trzeba bylo wczesniej pomyslec i nie robic ...

    > Jesli nie trzeba wkurwiac ludzi podwyzkami czy dodatkowymi oplatami
    > to sie tego nie robi. W przeciwienstwie do Francji jestesmy w
    > stabilnej i nie najgorszej sytuacji finansowej. Zadymy na ulicach
    > sa potrzebne w tej chwili opozycji a nie pisowi. Pis nie dopusci do
    > zadym bo nie bedzie stwarzal do nich powodow. Kilkudziesieciu
    > rolnikow bez specjalnego powodu zablokowalo autostrade. We francji,
    > niemczech itd policja wdeptala by ich w asfalt. A u nas pojechal do
    > nich minister pogadac.

    No, akurat masz przyklad z Francji - cos policja zdziadziala i jakos
    slabo wdeptuje w asfalt.

    > Ogladalem to w tv. Zal dupe sciskal na to co
    > mowili. Jeden malorolny chcial zeby minister pojechal do pana
    > Putina i pogadal w ich imieniu i interesie. Kwestionowali
    > sprowadzone zgodnie z prawem i przepisami przez prywatna firme
    > mieso. Zrobili afere z niezrealizowanego projektu posadzenia w
    > ramach jakiejs wspolpracy miedzypanstwowej kilku hektarow malin.

    Malorolni ... ale widac wielkorządcy nie chcieli ich wczesniej sluchac
    :-)

    J.

  • 15. Data: 2018-12-15 01:57:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z jakim szumem? Byla kiedys propozycja. Duzo roznych propozycji ci w sejmie maja. W
    placformie twierdza ze piniendzy nie ma i nie bedzie a chca utrzymac 500+. Wierzysz
    chujom ze nie zabiora 500+ i nie podniosa wieku emerytalnego jak ich by ludzie
    wybrali? W Warszawie po okrojeniu bonifikaty zwiazanej z przeksztalceniem z
    wieczystej dzierzawy pewno sporo osob pluje sobie w brode ze za pisem nie glosowali.
    Co jakis czas w publikatorach roznych dziennikarzyny przypomnieli o przegladach. A
    teraz ci co mieli taki zdradziecki plan mowia ze daja sobie z nim spokoj. I dobrze bo
    piecset baniek moze sie gdzies indziej przydac. Akurat Francja i wdeptywanie w
    jezdnie to najgorszy przyklad jaki mozesz dac. Napierdalaja protestujacych lepiej niz
    kiedys nasze zomo. A tutaj wladza zarzadzila zeby blokujacy autostrade mandatow nie
    dostali. CHGW czy ostatnia strzelanina nie byla we Francji sprowokowana przez wladze.
    Dala pretekst do spacyfikowania dowolnymi metodami kazdej manifestacji pod pretekstem
    ochrony przed atakiem terrorystycznym. Jutro juz jest, chociaz dla mnie bedzie jak
    sie obudze, zobaczymy co sie we Francyji bedzie dzialo. To tyle w temacie przegladow.

  • 16. Data: 2018-12-15 05:13:31
    Temat: Re: Badania ... Mateuszek-kłamczuszek.
    Od: "Semko" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > w tvpisie podlozyli glosy zeby na ich wyszlo?

    TVPiS nie musi podkładać głosów, wystarczy że wyemitują
    wypowiedzi Mateuszka-kłamczuszka.

  • 17. Data: 2018-12-15 11:48:26
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-12-15 01:57, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    wieczystej dzierzawy pewno sporo osob pluje sobie w brode ze za pisem nie glosowali.

    Lol. Jeżeli myślisz, że warszawiacy głosują tylko na pieniądze, to
    pomyliłeś elektoraty. PiS zresztą tez pomylił, ale on i tak z zasady ma
    w Warszawie przechlapane, nawet konkurując z Babą Jagą.

  • 18. Data: 2018-12-15 11:54:04
    Od: l...@g...com

    Prawdziwi Warszawiacy wyginęli jak mamuty.

  • 19. Data: 2018-12-15 14:50:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 15 Dec 2018 01:14:01 +0100, w
    <1j7w2e4whuw2f$.q0j4x37p4coz.dlg@40tude.net>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > bedzie.
    > Ani dla ludzi, ani dla przedsiebiorstw, ani dla samorzadow.

    To kto za to zapłaci?
    Ceny prądu na giełdzie rosną, a z tego co wiem kasa nie rośnie na drzewach.

  • 20. Data: 2018-12-15 14:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > bedzie.
    > Ani dla ludzi, ani dla przedsiebiorstw, ani dla samorzadow.

    Przekornie powiem: szkoda.
    Byłoby fajnie gdyby ceny wzrosły nawet o 10-15% ale zeby ta kasa poszła
    na odnawialne zródła! A nie na rozwój wegla...
    Ale po tym co zrobiono z wiatrakami to nie ma się co ludzic...

    Na okładce jednego czasopisma widzialem fajny zart - Schwarzeneger do
    naszego prezydenta: wez wegiel na wstrzymanie :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?