  • 1. Data: 2009-01-22 16:53:16
    Temat: Bagstery-jakie opinie?
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Jak w temacie. Jakie macie opinie na temat uzywania Bagsterow na zbiornik w
    motocyklach. Glownie chodzi mi, po co je kupiliscie i czy spelnily Wasze
    oczekiwania. Zastanawiam sie nad kupnem, ale ze turysta ze mnie zaden, bo
    glownie miasto i sobotnie wypady gdzies dalej, zastanawiam sie nad zakupem ze
    wzgledow na ochrone lakieru, temp. benzynki i to ze czasm woze moja coreczke do
    przeczkola i by miala cieplej w 4litery.

    Dziekuje za opinie.

    Koczis
    R1

  • 2. Data: 2009-01-22 17:59:31
    Temat: Re: Bagstery-jakie opinie?
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > wzgledow na ochrone lakieru, temp. benzynki i to ze czasm woze moja
    > coreczke do
    > przeczkola i by miala cieplej w 4litery.

    primo przedszkola.
    Nie wiem czy dobrze zrozumiałem wozisz córke na zbiorniku paliwa??

    Lewis
    red GSF 400 "pszedany"
    Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
    revetec... the engine of tomorrow

  • 3. Data: 2009-01-22 18:56:22
    Od: "inż. Mamoń" <a...@g...com>

    ***Czesc

    ***http://tinyurl.com/cmkla3

    > Dziekuje za opinie.

    ***Proszsz

    Pozdro
    Mamoń
    a...@g...com
    ex-B6N; ex-FJ1200; ex-Tramwaj-Sport

  • 4. Data: 2009-01-22 19:12:53
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    inż. Mamoń pisze:
    > ***Czesc

    > ***http://tinyurl.com/cmkla3

    Opinia Mamonia sie nie liczy
    - on jest gorszy niz baba - jemu nic nie dogodzi :D

    Norbi
    KFazer'03 - sprzedam

  • 5. Data: 2009-01-22 21:11:31
    Od: "lesor" <l...@N...pl>

    inż. Mamoń wrote:
    > ***Czesc

    > ***http://tinyurl.com/cmkla3

    > ***Proszsz

    A ja potwierdze moje zadowolenie z tamtego czasu. I jak deklarowalem - tak
    zrobilem - w Misku od poczatku mam bagstera a toreb trzy rodzaje do wyboru.
    W tym roku nakitralem z 15 kilo we flaszkach i innych kalmorach, to sie w
    torbie pasek poluzowal. I jednego foliowego kondona musialem reklamowac, bo
    sie rozprul na zgrzewie - dostalem nowy.
    Ponownie polecam.
    A, i teraz nie mam oklejonego zbiornika i nie rysuje sie, nie matowi.

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Misiek

  • 6. Data: 2009-01-22 21:14:55
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Koczis pisze:
> [...]
    > wzgledow na ochrone lakieru, temp. benzynki i to ze czasm woze moja coreczke do
    > przeczkola i by miala cieplej w 4litery.

    Z przodu? Czterolatka? Jak?

    Mam bagstera więc się wypowiem.

    Som dżezi, som trendi, som kól.

    Chroni toto bak przed zarysowaniem i nie pozwala zmarznąć jajkom w
    jeansach np świeżo po zatankowaniu. Chyba jest mało odporne na deszcz i
    dość kłopotliwe w sytuacji w której ciutka wachy naleci pod.
    Dałem za używkę jakieś 150zł. Gdybym miał dać więcej, nie zdecydowałbym się.

    Jest jeszcze opcja pt torba na klamerki. Miałem ją przez jakieś 2
    tygodnie. IMO niewygodna i mało funkcjonalna. Z tego co pamiętam Kefir z
    takową jeździ.

  • 7. Data: 2009-01-22 21:17:23
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Koczis pisze:
> [...]
    > wzgledow na ochrone lakieru, temp. benzynki i to ze czasm woze moja coreczke do
    > przeczkola i by miala cieplej w 4litery.

    Z przodu? Przedszkolaka? Jak?

    Mam bagstera więc się wypowiem.

    Som dżezi, som trendi, som kól.

    Chroni toto bak przed zarysowaniem i nie pozwala zmarznąć jajkom w
    jeansach świeżo po zatankowaniu. Chyba jest mało odporne na deszcz i
    dość kłopotliwe w sytuacji w której trochę wachy naleci pod.

  • 8. Data: 2009-01-22 22:11:07
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    > Nie wiem czy dobrze zrozumiałem wozisz córke na zbiorniku paliwa??

    No....tak, a co? Od bramy mam ok. 200m prostej drogi do samego przedszkola.
    Coreczka siada przedemna(na zbiornik) i jedziemy jakies 5km/h. Jak dojezdzamy na
    miejsce, gasi silnik i zabiera kluczyki :))

    Koczis
    R1

  • 9. Data: 2009-01-23 08:11:48
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "lesor" <l...@N...pl> wrote in message

> [...]
    > Ponownie polecam.
    > A, i teraz nie mam oklejonego zbiornika i nie rysuje sie, nie matowi.

    Odstraszal nnie tandetny wyglad bagstera lecz zbiornik z tworzywa nie
    pozostawil wyboru. Teraz juz nie wyobrazam sobie jazdy bez tego - poduchy w
    miejscu gdzie kolana stykaja sie ze zbiornikiem, "przeciwposlizgowosc" (jest
    takie slowo? ;) ) czynia "dosiad" bardziej konfortowym i poprawiaja czucie
    maszyny. U mnie przeklada sie to np na dluzsze przeloty bez sladu zmeczenia
    czy tez, po prostu, zwykla przyjemnosc jaka odczuwam wsiadajac na
    padake,.jakby uczucie zalozenia domowych kapci.
    Po trzydziestu paru kkm zbiornik wrecz rozni sie polyskiem od reszty
    "nadwozia" jezdzonego w roznych warunkach.
    Producent dostaje maksymalna ocene za dopasowanie opakowania zbiornika i
    zolta kartke za cene oraz material uzyty do szycia tankbagow.
    Atosierozpisalem.

    PS Leszku... ;)
    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef