  • 1. Data: 2011-05-08 20:43:53
    Temat: Bandit GSF650 - brak mocy po rozgrzaniu - cd
    Od: daro <d...@w...pl>

    Pisałem niedawno że mojemu GSF650 K08 brakuje mocy przy pełnym otwarciu
    manetki - wydawało mi się że filtr powietrza może być zapchany.
    Wymieniłem świece, filtr powietrza, olej i jego filtr były zmieniane
    niedawno. Dzisiaj byłem na wypadzie 100km po górach z kolegą który ma
    identyczne moto. Poczyniłem następujące obserwacje - jak motor ostygnie,
    po postoju, jedzie jak powinien, zbiera się na obroty, rwie przed
    siebie. W miarę kontynuowania jazdy moc spada - manetka odkręcona, nie
    przyspiesza, bywa że i na 3 biegu pełne odkręcenie, obroty 7000 i nic,
    nie jedzie. Co za g...o? Przejechałem się moto kolegi i ścięło mi
    białka! Nie myślałem że 650 to taka frajda - u niego 200 bez problemu. U
    mnie jak chłodny max 160 jak gorący to 120, ewidentnie coś nie tak. Ma
    ktoś jakiego pomysła?
    Moto chłodzony wodą, na wtrysku.
    --
    d.

  • 2. Data: 2011-05-08 20:47:05
    Temat: Re: Bandit GSF650 - brak mocy po rozgrzaniu - cd
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "daro" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > W miarę kontynuowania jazdy moc spada - manetka odkręcona, nie
    > przyspiesza, bywa że i na 3 biegu pełne odkręcenie, obroty 7000 i nic, nie
    > jedzie.

    Sprzęgło Ci się nie ślizga ?

    > mnie jak chłodny max 160 jak gorący to 120, ewidentnie coś nie tak. Ma
    > ktoś jakiego pomysła?
    > Moto chłodzony wodą, na wtrysku.

    Płynu chłodzącego nie ubywa, a oleju nie przybywa ?

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2011-05-08 20:52:45
    Od: "Michal" <1...@g...pl>

    sprawdź czujnik temperatury płunu,
    może jest uszkodzony i sterownik wtrysku podaje zbyt bogatą mieszankę

  • 4. Data: 2011-05-08 21:12:13
    Od: daro <r...@o...pl>

    J_K_K pisze:

    > Sprzęgło Ci się nie ślizga ?

    Nie, to nie to.

    > Płynu chłodzącego nie ubywa, a oleju nie przybywa ?

    Nic z tych rzeczy. Wygląda jakby nie dostawał paliwa albo powietrza albo
    jak kolega pisze wyżej zła mieszanka hmmm. Ale tylko jak rozgrzany - im
    bardziej tym gorzej.
    --
    d.

  • 5. Data: 2019-02-19 16:07:06
    Od: c...@w...pl

    Kolego rozwiązałeś problem? Dzisaij spotkała mnie identyczna sytuacja.

  • 6. Data: 2019-02-19 23:08:37
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 19.02.2019 o 16:07, c...@w...pl pisze:
    > Kolego rozwiązałeś problem? Dzisaij spotkała mnie identyczna sytuacja.

    myslę, że przez 8 lat to sprzedał tego trupa i kupił cos innego.

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

  • 7. Data: 2019-02-20 10:22:39
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 lutego 2019 23:08:39 UTC+1 użytkownik Arni napisał:

    > myslę, że przez 8 lat to sprzedał tego trupa i kupił cos innego.

    mysle ze on celowo wywołał dyskusje zeby sprawdzic kto tu jeszcze zagląda :-)

    b.

  • 8. Data: 2019-02-20 11:22:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    --