  • 1. Data: 2011-05-09 08:54:02
    Temat: To jakis nowy trend?
    Od: AZ <a...@g...com>

    Zauwazylem ostatnio, ze 5 na 10 mijanych motocykli jedzie na dlugich. Cos
    mnie ominelo, o czyms nie wiem? Nie powiem, wkurwiajace to jest.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2011-05-09 09:14:58
    Temat: Re: To jakis nowy trend?
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 09.05.2011 AZ <a...@g...com> napisał/a:
    > Zauwazylem ostatnio, ze 5 na 10 mijanych motocykli jedzie na dlugich. Cos
    > mnie ominelo, o czyms nie wiem? Nie powiem, wkurwiajace to jest.

    Tyraz dopiero zauważyłeś? Taka moda promowana też na grupie, co jakiś czas.
    Że niby bezpieczniej, jak się kogoś oślepi. Było też hasło:
    "niech nas zobaczą" czy jakoś tak.

    --
    kakmaratgmaildotcom
    nodawnotuniebyłodobregoflejma

  • 3. Data: 2011-05-09 09:20:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-09, kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Tyraz dopiero zauważyłeś? Taka moda promowana też na grupie, co jakiś czas.
    > Że niby bezpieczniej, jak się kogoś oślepi. Było też hasło:
    > "niech nas zobaczą" czy jakoś tak.

    No w tym sezonie jest mnostwo takich polglowkow, w poprzednim to byly
    pojedyncze przypadki.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2011-05-09 09:43:41
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 9 Maj, 11:20, AZ <a...@g...com> wrote:

    > No w tym sezonie jest mnostwo takich polglowkow, w poprzednim to byly
    > pojedyncze przypadki.
    I teraz widac jaka moc opiniotworcza maja precle.
    Nie jakis tam sikacz tylko stare dobre precle!

    To teraz moze rozpropagujemy stanie w korkach jak inni?
    W Lodzi to juz sie robi nagminne, stoja posrod samochodow jak paniska
    i nie tylko czopki, sporty i nakedy rowniez.

    pozdrawiam
    Bartek Kacprzak

  • 5. Data: 2011-05-09 09:50:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-09, Bartek Kacprzak <b...@g...com> wrote:

    > To teraz moze rozpropagujemy stanie w korkach jak inni?
    > W Lodzi to juz sie robi nagminne, stoja posrod samochodow jak paniska
    > i nie tylko czopki, sporty i nakedy rowniez.

    Niech stoja, wiecej luzu w kanionach.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-05-09 09:54:22
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-09 11:43, Bartek Kacprzak pisze:

    > W Lodzi to juz sie robi nagminne, stoja posrod samochodow jak paniska
    > i nie tylko czopki, sporty i nakedy rowniez.

    No ale przeszkadza Ci to w czyms czy jak ?
    Jak ktos nie czuje sie na silach, nie chce mu sie, jest zla faza
    ksiezyca, albo sie boi ze taki kanion to zasadzka zastawiona przez Tusku
    to czemu ma jechac pomiedzy samochodami ? Bo tak wypada i na preclach
    albo innym sikaczy wstyd ?

    pozdr
    newrom

  • 7. Data: 2011-05-09 10:07:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-09, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak ktos nie czuje sie na silach, nie chce mu sie, jest zla faza
    > ksiezyca, albo sie boi ze taki kanion to zasadzka zastawiona przez Tusku
    > to czemu ma jechac pomiedzy samochodami ?

    Ponoc poszla fama ze samochodziarze rozpylaja w kanionach hel.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-05-09 10:44:29
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > Ponoc poszla fama ze samochodziarze rozpylaja w kanionach hel.

    o co chodzi z tym Helem ??
    czyzby to jeszcze poglosie spekulacji na temat Zamachu Smolenskiego ? Ktos
    mnie usiwadomi ?

    Jeszcze slowo w kwesti jazdy pomiedzy samochodami , generalnie w Europie
    wszyscy ustepuja i robia "Kanion"
    , nie tak jak w USA gdzie motocyklisci staja potulnie w korkach bo zle
    przyjete jest takie " Cwaniactwo" i mozna nawet od stanowej policji mandat
    za to dostac .
    Wiec , wracajac w Europie wszedzie spotkalem sie zyczliwoscia kierowcow z
    puszek , zozjezdzaja sie na boki , ustepuja ale bylem ostatnio swiadkiem
    zdazenia na wlocie do Wroclawia od strony bielan gdzie goscie na scigaczach
    podzilili sie i czesc smigala srodkiem korka a 2 poszla bokiem po prawej (
    tuz przy poboczu ) skonczylo sie to tym ze kierowca robiac miejsce po srodku
    zajechal droge i kolesie wyladowali w jego drzwiach szkody minimalne bo i
    predkosc zadna ale trzeba myslec bo po takiej przygodzie jestem pewien ze
    kierowca juz nie bedzie taki uprzejmy , tym bardziej ze kolesie z scigaczy
    na niego nawrzeszczeli a przeciez to oni lamaili przepisy wyprzedzajac
    poboczem z prawej .

  • 9. Data: 2011-05-09 10:55:44
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 9 Maj, 11:54, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > ksiezyca, albo sie boi ze taki kanion to zasadzka zastawiona przez Tusku
    > to czemu ma jechac pomiedzy samochodami ? Bo tak wypada i na preclach
    Zaraz tam przeszkadza.
    Mnie tam za jedno czy stoja czy jada, chcialem sie tylko podzielic,
    nie?
    Ale btw to dziwie sie takim bo z drugiej strony po co miec motocykl
    jak trzeba nim stac w korku?
    A na wszystkie zle uroki to ja mam relikwie przy kluczyku ;)

    pozdrawiam
    Bartek

  • 10. Data: 2011-05-09 10:58:21
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-09 12:44, NESSO pisze:

> [...]
    > podzilili sie i czesc smigala srodkiem korka a 2 poszla bokiem po prawej (

    Jazda w grupie wyłącza rozum.

    W zzasadzie to przestalem sie martwic samochodami w korku a zaczalem
    motocyklami :-) szczegolnie ze o pewnych porach w Wawie na skrzyzowaniu
    potrafi sie uzbierac 4-5 sprzetow.

    Wrednie jest o tyle ze jadac jednym kanionem czasem nie da sie zobaczyc
    innego moto przede mna w drugim kanionie a jednoczesnie mozna sie
    nadziac na uprzejmego kierowce ktory zrobi miejsce jemu a zablokuje
    droge mi.

    A lepiej jest o tyle ze generalnie motocyklisci staraja sie nie scigac
    ze soba roznymi kanionami, no chyba ze jakis wyjatkowo pojebany
    skutersyn dostanie strzala w ambicje na widok motocykla.

    Tyle beletrystyki a wniosek dla poczatkujacych jest taki:

    Patrz wszędzie! motocykle są wszędzie!
    ... i chuj wie skad sie biora.

    KJ