  • 1. Data: 2012-02-01 13:18:25
    Temat: Bateria BP-4L
    Od: Rafał <r...@n...pl>

    Witam
    Poszukuję baterii do noki E52 ( BP-4L) . Moja nagle zaczęła trzymać
    tylko 1 dzień a jeszcze parę dni temu trzymała 4 . Chciałbym kupić nową
    , oryginalną baterię . Patrze na allegro ale tam rozpiętość cen jest od
    20 do 100 zł. Każdy twierdzi że jego jest oryginalna nieużywana. Może
    ktoś z was przerabiał ten temat i ma pewne źródełko lub cenne uwagi ?

    pozdrawiam Rafał

  • 2. Data: 2012-02-01 13:39:47
    Temat: Re: Bateria BP-4L
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 01 Feb 2012 14:18:25 +0100, Rafał napisał(a):

> [...]
    > 20 do 100 zł. Każdy twierdzi że jego jest oryginalna nieużywana. Może
    > ktoś z was przerabiał ten temat i ma pewne źródełko lub cenne uwagi ?

    W zasadzie poza salonem Nokii nie istnieje coś takiego jak oryginalna
    bateria. Dlatego raczej lepiej kupić jedną z najtańszych, żeby uniknąć
    rozczarowania.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

  • 3. Data: 2012-02-01 14:18:09
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > do 100 zł. Każdy twierdzi że jego jest oryginalna nieużywana. Może ktoś z
    > was przerabiał ten temat i ma pewne źródełko lub cenne uwagi ?

    nie sądzę aby to była wina baterii

    #7370# - zresetuj telefon chyba taki kod był, tylko kopie zrob sobie PC
    Suitem.

  • 4. Data: 2012-02-01 14:27:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
    >W zasadzie poza salonem Nokii nie istnieje coś takiego jak oryginalna
    >bateria. Dlatego raczej lepiej kupić jedną z najtańszych, żeby
    >uniknąć
    >rozczarowania.

    Jeszcze uwaga - dopytac o date produkcji.
    Niektore maja podane, to przynajmniej bedzie podstawa do reklamacji.

    J.

  • 5. Data: 2012-02-01 14:50:21
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Amir (d...@g...pl)
    in news:jgbhiv$23r$1@inews.gazeta.pl

    > nie sądzę aby to była wina baterii
    >
    > #7370# - zresetuj telefon chyba taki kod był, tylko kopie zrob sobie
    > PC Suitem.

    Gwiazdka na początku: *#7370#
    Słusznie, też bym to najpierw sprawdził.

    MSz

  • 6. Data: 2012-02-01 18:01:18
    Od: Rafał <r...@n...pl>

    W dniu 2012-02-01 15:50, Marcin Szumilas pisze:
> [...]
    > in news:jgbhiv$23r$1@inews.gazeta.pl

    > Gwiazdka na początku: *#7370#
    > Słusznie, też bym to najpierw sprawdził.

    Po moim poście zresetowałem komórke poprzez jej wyłączenie i wyjęcię
    baterii ( myślałem że może jakiś proces w tle się włączył ) i od 4
    godzin trzyma ciagle ostatnie dwie kreski ( a od rana po naładowaniu do
    14 zleciał na te dwie ) . Może to rzeczywiście nie bateria , choć
    telefon mam ponad dwa lata.
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-02-01 18:10:50
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Rafał (r...@n...pl)
    in news:4f297ddb$1@news.home.net.pl

> [...]
    > godzin trzyma ciagle ostatnie dwie kreski ( a od rana po naładowaniu
    > do 14 zleciał na te dwie ) . Może to rzeczywiście nie bateria , choć

    No, to potestuj jeszcze. Ale wyjęcie baterii to nie to samo, co hard
    reset (*#7370#). Bo, jak piszesz, jakiś niechciany proces w tle to może
    się włączać przy każdym uruchomieniu systemu.
    Ale chyba to wiesz. :)

    Pozdrawiam,
    Marcin Sz.

  • 8. Data: 2012-02-01 18:24:10
    Od: Rafał <r...@n...pl>

> [...]
    > reset (*#7370#). Bo, jak piszesz, jakiś niechciany proces w tle to może
    > się włączać przy każdym uruchomieniu systemu.

    Potestuję , dzięki za pomoc

  • 9. Data: 2012-02-01 18:53:00
    Od: "Robert Oleksiak" <r...@o...pl>

    ja zamawiałem z allegro rzekomo oryginalną i dostałem bubel trzymała tak
    samo jak poprzednia 1 dzień, odesłałem i pieniądze odzyskałem. kolejna
    zamówiłem ze sklepu internetowego i tu juz było OK, bateria trzyma 3 dni
    pozdrawiam
    robert--o, Nokia N82 swego czasu ;)

  • 10. Data: 2012-02-01 21:43:21
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 01.02.2012 19:53, Robert Oleksiak pisze:
    > ja zamawiałem z allegro rzekomo oryginalną i dostałem bubel trzymała tak
    > samo jak poprzednia 1 dzień, odesłałem i pieniądze odzyskałem. kolejna
    > zamówiłem ze sklepu internetowego i tu juz było OK, bateria trzyma 3 dni

    Kupowałem niedawno na allegro za ok. 50zł do mojej 3,5-letniej Nokii E71
    (też BP-4L). Bateria wyglądem nie odbiega od oryginalnej. Telefon działa
    3-4 dni, czyli tyle samo, ile po jego zakupie. Nawet jeśli jest to
    podróbka, to jak na razie nie odbiega jakością od oryginału. Jeśli
    przetrwa w dobrym stanie choć półtorej roku, to uznam, że było warto
    zapłacić 50zł zamiast 15zł. Aha, sprzedawca, od którego odbierałem towar
    (osobiście) zarzekał się, że na podstawie paragonu mam gwarancję Nokii.

    Moja bateria ma nadrukowaną datę produkcji: październik 2011. Na innej
    aukcji były baterie ponoć nieużywane, oryginalne, ale 2-3 letnie
    ("pochodzące z demontażu z niesprzedanych zestawów telefonów").
    Natomiast na jeszcze innej aukcji sprzedający twierdził, że "żadna
    bateria Nokii nie ma nadruku z datą produkcji", a jak mu podesłałem
    zdjęcie zadające kłam temu stwierdzeniu, odpisał, że "rzeczywiście moja
    posiada, ale jego oryginalne baterie jej nie posiadają". Tak więc trzeba
    uważać...

    Pozdrawiam,
    Marek