  • 1. Data: 2012-02-01 19:08:48
    Temat: Szanowny Pleju
    Od: z <z...@g...pl>

    Nie wiem czym sobie zasłużyłem (a może to jakaś nowa świecka tradycja)
    że dostałem dzisiaj przesyłkę dla stałych abonentów z zeszycikiem A5
    (chyba 16 stron) Tylko że następnym razem prosiłbym żeby może chociaż
    zadrukować w nim linijki, krateczkę, kolorowanki z logiem dla dziecka.
    Coś z czego będzie większy pożytek dla stałego klienta niż z białej
    kartki. W końcu to ja za te zeszyciki płacę więc chyba mogę minimalne
    wymagania mieć. Wiem że jest kryzys, drukarnie tną koszty, papier trzeba
    gdzieś sprzedać ale bez przesady. Następnym razem mogę wspomóc fachową
    ręką i takie zlecenie wykonać tanio, ładnie i szybko. Tak po znajomości. :-)

    Z poważaniem
    Stały klient któremu niedługo kończy się cyrograf

  • 2. Data: 2012-02-01 19:21:38
    Temat: Re: Szanowny Pleju
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-01 20:08, z pisze:
> [...]
    > :-)
    >
    > Z poważaniem
    > Stały klient któremu niedługo kończy się cyrograf

    Cóż, wyobraź sobie, że minuta rozmowy kosztuje 1zł. A 10 minut rozmowy
    kosztuje 20gr.

    Jak zadzwonisz do kogoś na sprawę na minutę, to odkładałbyś od razu
    słuchawkę, czy czekał milcząco do 10. minuty?

    Jakbyś mógł, to pewnie to drugie.

    Tak samo robi play.

    Bardziej mu się opłaca kupić notatnik, obciążyć nim przesyłkę, i wysłać
    ją tanio operatorem alternatywnym, niż wysyłać 3 kartki pocztą polską.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-02-01 19:39:18
    Od: "mkonst" <m...@n...pl>

    Liwiusz wrote:
    > Bardziej mu się opłaca kupić notatnik, obciążyć nim przesyłkę, i
    > wysłać ją tanio operatorem alternatywnym, niż wysyłać 3 kartki pocztą
    > polską.

    Polkomtel robi tak od dawna
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 4. Data: 2012-02-01 19:49:12
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał:

    > Nie wiem czym sobie zasłużyłem (a może to jakaś nowa świecka tradycja) że
    > dostałem dzisiaj przesyłkę dla stałych abonentów z zeszycikiem A5 (chyba 16
    > stron)

    Ciekawe jakbyś płakał gdybyś dostał przesyłke z kawałkiem przyklejonej blachy
    jak to kiedyś bywało. Ale tak mają tępe Polaczki, zamiast doczytać wolą
    ponarzekać. Fakt, mogli przysłać zapisany zeszycik zamiast czystego. Weź chłopie
    zacznij używać głowy.

  • 5. Data: 2012-02-01 20:13:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 01 Feb 2012 20:08:48 +0100, z napisał(a):
    > Nie wiem czym sobie zasłużyłem (a może to jakaś nowa świecka tradycja)
    > że dostałem dzisiaj przesyłkę dla stałych abonentów z zeszycikiem A5
    > (chyba 16 stron) Tylko że następnym razem prosiłbym żeby może chociaż

    dialog tez takie rozsyla.

    > zadrukować w nim linijki, krateczkę, kolorowanki z logiem dla dziecka.
    > Coś z czego będzie większy pożytek dla stałego klienta niż z białej
    > kartki.

    Alez dzieki temu zeszycik jest uniwersalny. Mozna sobie cos notowac, mozna
    dac dziecku do rysowania, mozna zuzyc na rozpalke :-)

    > W końcu to ja za te zeszyciki płacę

    A to nie jest takie pewne.
    Ceny ustala rynek/konkurencja, wiec wychodzi na to ze to akcjonariusze z
    wlasnej kieszeni zaplacili :-)

    J.

  • 6. Data: 2012-02-01 21:00:22
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-02-01 20:49, Tomek wrote:

> [...]
    > doczytać wolą ponarzekać. Fakt, mogli przysłać zapisany zeszycik zamiast
    > czystego. Weź chłopie zacznij używać głowy.

    Akurat pomysł z wykorzystaniem zeszytu niegłupi.

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 7. Data: 2012-02-01 21:17:03
    Temat: Re: Szanowny XXX
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem>

> [...]
    > wolą ponarzekać. Fakt, mogli przysłać zapisany zeszycik zamiast czystego.

    Pomyśl, że od a do zet może to być działanie marketingowe

  • 8. Data: 2012-02-01 21:17:45
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem czym sobie zasłużyłem (a może to jakaś nowa świecka tradycja) że
    > dostałem dzisiaj przesyłkę dla stałych abonentów z zeszycikiem A5 (chyba
    > 16 stron)

    Miałem o tym parę dni temu napisać. Nie bardzo zrozumiałem dowcip. Myślałem,
    że wysyłanie notatników ma jakiś nieco głębszy sens, którego nie zdołałem
    pojąć. Czyli po prostu Play chce mnie i małżonkę skusić do podpisania nowej
    umowy notatniczkiem? Żenada...

  • 9. Data: 2012-02-01 21:59:06
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "TGor" <t...@g...peel> napisał:

    > Akurat pomysł z wykorzystaniem zeszytu niegłupi.

    A czy ja napisałem, że zły? Dzieci dostały 5 czystych zeszytów do bazgrania.

  • 10. Data: 2012-02-01 22:02:48
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał:

> [...]
    > pojąć. Czyli po prostu Play chce mnie i małżonkę skusić do podpisania nowej

    Dolać Ci oleju w miejsce po mózgu? Żenada, żeby być takim tępym butem i nie
    rozumieć na jakich zasadach mogą być dostarczane przesyłki spoza kręgu Poczty
    Polskiej.