-
1. Data: 2009-09-23 06:50:01
Temat: Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm
Od: doktorski <d...@g...com>
6, tu doktorski;
Zgodnie z obietnica podrzucam garsc informacji nt. dyfra w mojej K12S.
Pacjent: K12S, 2005, 24kkm, stan ogolny salonowy, serwisowana zgodnie
z zaleceniami u autoryzowanego dealera w Warszawie gdzie tez byla
kupiona. Ja kupilem ja z przebiegiem 21770, w sumie 2kkm po ostatnim
przegladzie.
Objawy: gdzies w Slowenii, podczas trasy do Chorwacji, pojawily sie
pierwsze zgrzyty z tylu, z lewej strony. Podczas dalszej jazdy zgrzyty
wystapily jeszcze kilka(nascie) razy. W trakcie powrotu, gdzies w
Bosni, zaczal wariowac predkosciomierz i wylaczal sie ABS. Do domu
dojechalem na kolach.
Diagnoza objawowa: padnieta przekladnia
Terapia: przeszczep przekladni.
Sekcja zwlok: http://www.doktorski.net/g/drfoto/album113
pzdr, dr
K12S/525
-
2. Data: 2009-09-23 07:09:48
Temat: Re: Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
doktorski wydusil z siebie te slowy:
> Terapia: przeszczep przekladni.
>
> Sekcja zwlok: http://www.doktorski.net/g/drfoto/album113
>
a czy ktos pokusil sie o diagnoze - DLACZEGO tak sie stalo przy zadbanym,
salonowym, niestarym i serwisowanym motocyklu?!?
--
Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S 03r.-> _NA SPRZEDAZ_ | B5 1,9TDI 97r -> _NA SPRZEDAZ_
Omega A R6 3,0 24V
-
3. Data: 2009-09-23 07:28:19
Temat: Re: Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm
Od: doktorski <d...@g...com>
On 23 Wrz, 09:09, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:
> a czy ktos pokusil sie o diagnoze - DLACZEGO tak sie stalo przy zadbanym,
> salonowym, niestarym i serwisowanym motocyklu?!?
Do wczoraj bylem sklonny zgodzic sie z teoria, ze brak wymiany oleju
(przez 2 lata produkcji BMW uwazalo, ze olej w dyfrze nie bedzie
podlegal wymianie, pozniej zmienili procedury) byl powodem padania
lozyska ataku co powodowalo niewspolosiowosc przekladni i efekt jak na
zdjeciach. Po sekcji juz tak nie sadze. Lozyska sa ok, brak luzow,
ktore uzasadnialyby takie zniszczenia. Teraz twierdze, ze to po prostu
wada materialowa ataku. Przy czym to tylko moje domysly nie
potwierdzone _zadnymi_ badaniami.
pzdr, dr
K12S/525
-
4. Data: 2009-09-23 07:39:08
Temat: Re: Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm
Od: Magic <m...@w...pl>
doktorski pisze:
> On 23 Wrz, 09:09, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:
>
>> a czy ktos pokusil sie o diagnoze - DLACZEGO tak sie stalo przy zadbanym,
>> salonowym, niestarym i serwisowanym motocyklu?!?
> Do wczoraj bylem sklonny zgodzic sie z teoria, ze brak wymiany oleju
> (przez 2 lata produkcji BMW uwazalo, ze olej w dyfrze nie bedzie
> podlegal wymianie, pozniej zmienili procedury) byl powodem padania
> lozyska ataku co powodowalo niewspolosiowosc przekladni i efekt jak na
> zdjeciach. Po sekcji juz tak nie sadze. Lozyska sa ok, brak luzow,
> ktore uzasadnialyby takie zniszczenia. Teraz twierdze, ze to po prostu
> wada materialowa ataku. Przy czym to tylko moje domysly nie
> potwierdzone _zadnymi_ badaniami.
To całkiem możliwe, sądząc po kłopotach z wycierającymi się krzywkami
wałków rozrządu w R12GS z pierwszej serii i zdaje się właśnie K12S.
Ale jak rozumiem będziesz to załatwiał oficjalnie w BMW w ramach rękojmi ?
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
-
5. Data: 2009-09-23 07:59:04
Temat: Re: Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm
Od: Kuczu <q...@g...com>
doktorski pisze:
>
> Sekcja zwlok: http://www.doktorski.net/g/drfoto/album113
O k...a. Jak w chinskim skuterze po podobnym przebiegu :)
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
6. Data: 2009-09-23 08:37:23
Temat: Re: Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm
Od: "Jasio" <b...@g...pl>
Uzytkownik "Kuczu" napisal w wiadomosci
news:h9ckga$hi1$2@news.onet.pl...
> doktorski pisze:
>
>>
>> Sekcja zwlok: http://www.doktorski.net/g/drfoto/album113
>
> O k...a. Jak w chinskim skuterze po podobnym przebiegu :)
>
W ostatnim numerz "Motocykla" jest test chinskich skuterów: lozysko
glówki ramy poszlo sie kochac po 601km przebiegu, lampe przednia
trzeba bylo udoskonalac przy pomocy tasmy, zeby nie oswietlala
kierowcy itp.
Ogólnie - bardzo humorystyczny artykul.
Ale BeeMWu? Bardzo mnie marka zaskoczyla, ale to bardzo.
--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
-
7. Data: 2009-09-23 09:08:26
Temat: Re: Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Jasio wydusil z siebie te slowy:
>
> Ale BeeMWu? Bardzo mnie marka zaskoczyla, ale to bardzo.
zwlaszcza, ze po sprzedazy mojego VTXa wlasnie chcialem kupic cos
turystycznego z tej stajni ...
--
Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S 03r.-> _NA SPRZEDAZ_ | B5 1,9TDI 97r -> _NA SPRZEDAZ_
Omega A R6 3,0 24V
-
8. Data: 2009-09-23 09:22:25
Temat: Re: Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm
Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>
doktorski pisze:
> On 23 Wrz, 09:09, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:
>
>> a czy ktos pokusil sie o diagnoze - DLACZEGO tak sie stalo przy zadbanym,
>> salonowym, niestarym i serwisowanym motocyklu?!?
> Do wczoraj bylem sklonny zgodzic sie z teoria, ze brak wymiany oleju
> (przez 2 lata produkcji BMW uwazalo, ze olej w dyfrze nie bedzie
> podlegal wymianie, pozniej zmienili procedury) byl powodem padania
> lozyska ataku co powodowalo niewspolosiowosc przekladni i efekt jak na
> zdjeciach. Po sekcji juz tak nie sadze. Lozyska sa ok, brak luzow,
> ktore uzasadnialyby takie zniszczenia. Teraz twierdze, ze to po prostu
> wada materialowa ataku. Przy czym to tylko moje domysly nie
> potwierdzone _zadnymi_ badaniami.
Słyszałem o problemie z przekładnią w GSach 1200,faktycznie producent
nie przewidział korków do wymiany oleju,w nowszych już są:-)
Raczej na pewno wina materiału,kurcze już Dnieprowskie dłużej
wytrzymują,jeśli chodzi o dyfer starszego typu, nie słyszałem żeby się
komukolwiek rozleciał.
--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem
-
9. Data: 2009-09-23 09:37:57
Temat: Re: Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm
Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>
On 2009-09-23 11:22:25 +0200, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> said:
>> Do wczoraj bylem sklonny zgodzic sie z teoria, ze brak wymiany oleju
>> (przez 2 lata produkcji BMW uwazalo, ze olej w dyfrze nie bedzie
>> podlegal wymianie, pozniej zmienili procedury) byl powodem padania
>> lozyska ataku co powodowalo niewspolosiowosc przekladni i efekt jak na
>> zdjeciach. Po sekcji juz tak nie sadze. Lozyska sa ok, brak luzow,
>> ktore uzasadnialyby takie zniszczenia. Teraz twierdze, ze to po prostu
>> wada materialowa ataku. Przy czym to tylko moje domysly nie
>> potwierdzone _zadnymi_ badaniami.
> Słyszałem o problemie z przekładnią w GSach 1200,faktycznie producent
> nie przewidział korków do wymiany oleju,w nowszych już są:-)
> Raczej na pewno wina materiału,kurcze już Dnieprowskie dłużej
> wytrzymują,jeśli chodzi o dyfer starszego typu, nie słyszałem żeby się
> komukolwiek rozleciał.
Niestety wygląda na to, że teraz u Bumy trzeba omijać, jeśli się da,
pierwszy rocznik-dwa nowego modelu. Tak przynajmniej mi wychodzi z
relacji kilku posiadaczy. Tak poza tym - świetne motury ;-)
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
-
10. Data: 2009-09-23 10:51:42
Temat: Re: Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm
Od: Norbi <n...@o...pl>
Kuczu pisze:
>
> O k...a. Jak w chinskim skuterze po podobnym przebiegu :)
>
Wez nie przesadzaj - w chinczyku to tak wyglada po 1 kkm a nie po 24 :)
Norbi
BLACK XX'03