  • 1. Data: 2009-09-23 06:50:01
    Temat: Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    Zgodnie z obietnica podrzucam garsc informacji nt. dyfra w mojej K12S.

    Pacjent: K12S, 2005, 24kkm, stan ogolny salonowy, serwisowana zgodnie
    z zaleceniami u autoryzowanego dealera w Warszawie gdzie tez byla
    kupiona. Ja kupilem ja z przebiegiem 21770, w sumie 2kkm po ostatnim
    przegladzie.

    Objawy: gdzies w Slowenii, podczas trasy do Chorwacji, pojawily sie
    pierwsze zgrzyty z tylu, z lewej strony. Podczas dalszej jazdy zgrzyty
    wystapily jeszcze kilka(nascie) razy. W trakcie powrotu, gdzies w
    Bosni, zaczal wariowac predkosciomierz i wylaczal sie ABS. Do domu
    dojechalem na kolach.

    Diagnoza objawowa: padnieta przekladnia

    Terapia: przeszczep przekladni.

    Sekcja zwlok: http://www.doktorski.net/g/drfoto/album113

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 2. Data: 2009-09-23 07:09:48
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    doktorski wydusil z siebie te slowy:

    > Terapia: przeszczep przekladni.
    >
    > Sekcja zwlok: http://www.doktorski.net/g/drfoto/album113

    a czy ktos pokusil sie o diagnoze - DLACZEGO tak sie stalo przy zadbanym,
    salonowym, niestarym i serwisowanym motocyklu?!?

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 3. Data: 2009-09-23 07:28:19
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 23 Wrz, 09:09, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

    > a czy ktos pokusil sie o diagnoze - DLACZEGO tak sie stalo przy zadbanym,
    > salonowym, niestarym i serwisowanym motocyklu?!?
    Do wczoraj bylem sklonny zgodzic sie z teoria, ze brak wymiany oleju
    (przez 2 lata produkcji BMW uwazalo, ze olej w dyfrze nie bedzie
    podlegal wymianie, pozniej zmienili procedury) byl powodem padania
    lozyska ataku co powodowalo niewspolosiowosc przekladni i efekt jak na
    zdjeciach. Po sekcji juz tak nie sadze. Lozyska sa ok, brak luzow,
    ktore uzasadnialyby takie zniszczenia. Teraz twierdze, ze to po prostu
    wada materialowa ataku. Przy czym to tylko moje domysly nie
    potwierdzone _zadnymi_ badaniami.

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 4. Data: 2009-09-23 07:39:08
    Od: Magic <m...@w...pl>

    doktorski pisze:

> [...]
    > ktore uzasadnialyby takie zniszczenia. Teraz twierdze, ze to po prostu
    > wada materialowa ataku. Przy czym to tylko moje domysly nie

    To całkiem możliwe, sądząc po kłopotach z wycierającymi się krzywkami
    wałków rozrządu w R12GS z pierwszej serii i zdaje się właśnie K12S.
    Ale jak rozumiem będziesz to załatwiał oficjalnie w BMW w ramach rękojmi ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2009-09-23 07:59:04
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    doktorski pisze:

    > Sekcja zwlok: http://www.doktorski.net/g/drfoto/album113

    O k...a. Jak w chinskim skuterze po podobnym przebiegu :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 6. Data: 2009-09-23 08:37:23
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "Kuczu" napisal w wiadomosci

    > O k...a. Jak w chinskim skuterze po podobnym przebiegu :)

    W ostatnim numerz "Motocykla" jest test chinskich skuterów: lozysko
    glówki ramy poszlo sie kochac po 601km przebiegu, lampe przednia
    trzeba bylo udoskonalac przy pomocy tasmy, zeby nie oswietlala
    kierowcy itp.
    Ogólnie - bardzo humorystyczny artykul.

    Ale BeeMWu? Bardzo mnie marka zaskoczyla, ale to bardzo.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 7. Data: 2009-09-23 09:08:26
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Jasio wydusil z siebie te slowy:

    > Ale BeeMWu? Bardzo mnie marka zaskoczyla, ale to bardzo.

    zwlaszcza, ze po sprzedazy mojego VTXa wlasnie chcialem kupic cos
    turystycznego z tej stajni ...

  • 8. Data: 2009-09-23 09:22:25
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    doktorski pisze:

> [...]
    > ktore uzasadnialyby takie zniszczenia. Teraz twierdze, ze to po prostu
    > wada materialowa ataku. Przy czym to tylko moje domysly nie
    Słyszałem o problemie z przekładnią w GSach 1200,faktycznie producent
    nie przewidział korków do wymiany oleju,w nowszych już są:-)
    Raczej na pewno wina materiału,kurcze już Dnieprowskie dłużej
    wytrzymują,jeśli chodzi o dyfer starszego typu, nie słyszałem żeby się
    komukolwiek rozleciał.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2009-09-23 09:37:57
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-23 11:22:25 +0200, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> said:

> [...]
    > Raczej na pewno wina materiału,kurcze już Dnieprowskie dłużej
    > wytrzymują,jeśli chodzi o dyfer starszego typu, nie słyszałem żeby się

    Niestety wygląda na to, że teraz u Bumy trzeba omijać, jeśli się da,
    pierwszy rocznik-dwa nowego modelu. Tak przynajmniej mi wychodzi z
    relacji kilku posiadaczy. Tak poza tym - świetne motury ;-)

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 10. Data: 2009-09-23 10:51:42
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Kuczu pisze:

    > O k...a. Jak w chinskim skuterze po podobnym przebiegu :)

    Wez nie przesadzaj - w chinczyku to tak wyglada po 1 kkm a nie po 24 :)

    Norbi
    BLACK XX'03