  • 1. Data: 2010-06-05 15:03:56
    Temat: Bezplatne polaczenia wewnatrz sieci?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Bezplatne polaczenia wewnatrz sieci?

    Czy tylko w PLAY fresh jest cos takiego?

  • 2. Data: 2010-06-05 16:49:39
    Temat: Re: Bezplatne polaczenia wewnatrz sieci?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > Bezplatne polaczenia wewnatrz sieci?
    >
    > Czy tylko w PLAY fresh jest cos takiego?

    Cos podobnego jest jeszcze w Orange.
    Owa "bezplatnosc" kosztuje tam 10 zl i trwa dwa tygodnie - jest o tyle
    lepsza, ze obejmuje takze numery stacjonarne, a o tyle gorsza, ze trwa tylko
    2 tygodnie, no i te 10 zl przeznaczone na aktywacje uslugi znika
    bezpowrotnie. W Playu Freshu natomiast moze byc wydana na inne uslugi.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-06-05 23:17:06
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Sat, 5 Jun 2010 18:49:39 +0200, "SDD" <s...@t...pl>
    wrote:

> [...]
    >2 tygodnie, no i te 10 zl przeznaczone na aktywacje uslugi znika
    >bezpowrotnie. W Playu Freshu natomiast moze byc wydana na inne uslugi.

    i w simplusie 1500 minut albo 2000 zależnie od stażu:
    http://simplus.pl/v.do?idx=1863213

  • 4. Data: 2010-06-05 23:27:37
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "dizel" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > i w simplusie 1500 minut albo 2000 zależnie od stażu:
    > http://simplus.pl/v.do?idx=1863213

    Ano to jeszcze w Tak-Taku tez.
    6 zl kosztuje, 1000 minut. Polaczenia na numery komorkowe oraz stacjonarne w
    sieci Era
    (a to nie to samo, co na stacjonarne oraz komorkowe w sieci Era :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-06-06 00:14:13
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 6 czerwca 2010 01:27, SDD pisze:
> [...]
    > sieci Era
    > (a to nie to samo, co na stacjonarne oraz komorkowe w sieci Era :)

    I też nie to samo co rozmowy bezpłatne :) Bo to pakiet jest.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 6. Data: 2010-06-06 08:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@t...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > jest o tyle
    > lepsza, ze obejmuje takze numery stacjonarne

    a w PLAY nie obejmuje?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 7. Data: 2010-06-06 09:12:52
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    wiadomości news:06062010.0AD2B046@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail s...@t...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > a w PLAY nie obejmuje?

    Nie wiem jak w abo, ale we Freshu nie obejmuje. Stacjonarne tylko z
    pakietow.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2010-06-06 09:29:38
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 6 czerwca 2010 11:12, SDD pisze:
> [...]
    > wiadomości news:06062010.0AD2B046@budzik61.poznan.pl...

    > Nie wiem jak w abo, ale we Freshu nie obejmuje. Stacjonarne tylko z

    W abo też nie obejmuje. A w Orange to ta opcja jest w abo? W sumie to
    niezła sprawa z tymi stacjonarnymi, płacąc 20zł na miesiąc ma się non
    stop darmowe rozmowy. Pamiętam jeszcze jakoś 2-3 lata temu moja rodzina
    za takie coś płaciła w Tele2 jakoś 60zł i a sumie to nawet nie do końca
    tak samo bo tylko weekendy i wieczory.

  • 9. Data: 2010-06-06 09:44:09
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Piotr M pisze:

    > W abo też nie obejmuje. A w Orange to ta opcja jest w abo?
    nie. tylko w POP, ale chyba działa przy zerowym koncie.
    > W sumie to
    > niezła sprawa z tymi stacjonarnymi, płacąc 20zł na miesiąc ma się non
    > stop darmowe rozmowy.
    nie non stop tylko 2 tysiące. :) w 99% przypadków to wystarcza.

    > Pamiętam jeszcze jakoś 2-3 lata temu moja rodzina
    > za takie coś płaciła w Tele2 jakoś 60zł i a sumie to nawet nie do końca
    > tak samo bo tylko weekendy i wieczory.

    10 lat temu miałem takie coś promocyjnie w netii. 60godzin na miesiac.
    sęk w tym ze wygadywane było max 5 godzin a ponad 60zł trzeba było
    bulić. teraz rzeczywiście jest lepiej, bo to samo mam za 20zł/miesiac
    (prawie miesiac). Oczywiście wygaduje z tego 10 - 20%.

    ToMasz

  • 10. Data: 2010-06-06 10:07:51
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 6 czerwca 2010 11:44, ToMasz pisze:

    > nie. tylko w POP, ale chyba działa przy zerowym koncie.

    Oo, to jeszcze lepiej :) Można wziąć sobie POPa, komórkę za 100zł i mieć
    wychodzące na stacjonarki i Orange free za 20zł/m (bo pewnie tak
    wychodzi utrzymywanie aktywności karty). To naprawdę dobra oferta.

    > nie non stop tylko 2 tysiące. :) w 99% przypadków to wystarcza.

    Aaa. :) W takim razie oferta Play-owska jest chyba jedyna, co daje
    darmowe bez limitu.