  • 1. Data: 2010-06-05 19:05:54
    Temat: telefon z dobrym aparatem
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie znam sie za bardzo na nowościach - potrzebuję telefon z dużymi
    klawiszami i bardzo dobrym aparatem fotograficznym (żeby radził sobie ze
    zdjęciami z bliska i z daleka)... może Ktoś ma rozeznanie i mógłby coś
    polecić? lub przynajmniej czego szukać i czym się kierować - telefonów
    zatrzęsienie... P.S. nie potrzebuję gier 3D.

  • 2. Data: 2010-06-06 10:11:11
    Temat: Re: telefon z dobrym aparatem
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    > przynajmniej czego szukać i czym się kierować - telefonów zatrzęsienie... P.S.
    Sprecyzuj jak dobry ma być ten aparat i do czego, bo to rzecz bardzo względna.
    Oczywiście ze względu na samą tylko optykę nie ma telefonu z naprawdę dobrym
    aparatem, ale są lepsze i gorsze. Inna rzecz, że duże klawisze i dobry aparat to
    też może byc problem trudny do pogodzenia.

  • 3. Data: 2010-06-06 10:34:49
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 5 Jun 2010 21:05:54 +0200, identifikator: 20040501 wrote:
> [...]
    >polecić? lub przynajmniej czego szukać i czym się kierować - telefonów
    >zatrzęsienie... P.S. nie potrzebuję gier 3D.

    Emporia + Canon albo Nikon.

    J.

  • 4. Data: 2010-06-06 13:27:27
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

> [...]
    > naprawdę dobrym aparatem, ale są lepsze i gorsze. Inna rzecz, że duże
    > klawisze i dobry aparat to też może byc problem trudny do pogodzenia.

    chodzi o to, że jak robię zdjęcie czegoś z 30 cm, to ma ono być wyraźne...
    aktualnie mam Siemens C75 - no to jest zdecydowany wzór g....

  • 5. Data: 2010-06-06 13:41:23
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 6 czerwca 2010 15:27, identifikator: 20040501 pisze:
    > chodzi o to, że jak robię zdjęcie czegoś z 30 cm, to ma ono być wyraźne...
    > aktualnie mam Siemens C75 - no to jest zdecydowany wzór g....

    To musisz wybierać tylko z pośród telefonów z AF. Np Omnia łapie nawet z
    około 10cm i makro wychodzi też.. Tylko że to dotykowiec, ale tylko
    napisałem dla przykładu aparatu foto.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 6. Data: 2010-06-06 14:19:33
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 6 Jun 2010 15:27:27 +0200, identifikator: 20040501 wrote:
    >chodzi o to, że jak robię zdjęcie czegoś z 30 cm, to ma ono być wyraźne...
    >aktualnie mam Siemens C75 - no to jest zdecydowany wzór g....

    A probowales robic z 40cm ? To czasem kwestia paru cm..

    J.