  • 1. Data: 2011-09-06 08:46:01
    Temat: Białoruś - zdjęcia
    Od: adamlawnik <a...@y...pl>

    Zapraszam na krótki reportaż z wiosennego wyjazdu na Białoruś:
    http://www.adamlawnik.pl/zdjecia/bialorus.php
    Tam na wsiach w porównaniu do Polski czas zatrzymał się mniej więcej
    15 - 20 lat temu.
    Pozdrawiam
    Adam Ławnik

  • 2. Data: 2011-09-06 09:06:40
    Temat: Re: Białoruś - zdjęcia
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Zapraszam na krótki reportaż z wiosennego wyjazdu na Białoruś:
    > http://www.adamlawnik.pl/zdjecia/bialorus.php

    Gratulacje -- swietne zdjecia!

    > Tam na wsiach w porównaniu do Polski czas zatrzymał się mniej więcej
    > 15 - 20 lat temu.

    Mam wrazenie, ze jeszcze dawniej...

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 3. Data: 2011-09-06 09:07:21
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    adamlawnik <a...@y...pl> napisał(a):

> [...]
    >http://www.adamlawnik.pl/zdjecia/bialorus.php
    >Tam na wsiach w porównaniu do Polski czas zatrzymał się mniej więcej

    Z wielka przyjemnoscia obejrzalem zdjecia.
    Swietnie oddany klimat.

  • 4. Data: 2011-09-06 09:13:51
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "adamlawnik" <a...@y...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Zapraszam na krótki reportaż z wiosennego wyjazdu na Białoruś:
    > http://www.adamlawnik.pl/zdjecia/bialorus.php

    Od wielu, wielu lat ja za czyms takim tesknie. Nie mowie tu o rezimie
    Lukaszenki, o przesladowaniach ludzi. Tylko o takim.. spokoju. Takiej harmonii.

    Wiecie - jak w tym dowcipie:

    Egzaminy wstępne na kierunek nauk politycznych:
    Profesor rozmawia z kandydatką.
    - Co Pani wiadomo na temat programu ekonomicznego dla Polski realizowanego przez
    ministra Hausnera?
    Dziewczyna milczy.
    - No to co Pani wie o polityce społecznej Leszka Millera?
    Dziewczyna milczy.
    A wie Pani kto to jest Leszek Miller? A nazwisko Kwaśniewski z jaką funkcją w
    Państwie kojarzy się Pani?
    Dziewczyna milczy.
    Profesor już zaczął się zastanawiać czy może ta studentka jest niemową.
    - A skąd Pani pochodzi??
    - Z Bieszczad Panie profesorze.
    Profesor podszedl do okna, wyglada na ulice, chwile sie zastanawia i mówi do
    siebie:
    - Ku** może by tak wszystko *pier***nąć i wyjechać w Bieszczady!?

    Po prostu to co pokazałeś na zdjęciach, oddaje idealnie to, co pamietam z lat
    swojej mlodosci. Czy z wyjazdów do dziadków. Swiat ciezki, ale piekny, z
    normalnymi ludzmi, ktorzy nie pędzą tylko za kasą. Gdzie jest czas na
    zastanowienie się nad tym, co człowiek robi.

    Ale żeś mnie Adamie w nostalgiczny nastroj wprawil:> Niewybaczalne:)))
    Galerie już w te i we wte dwa razy ogladnalem:)

    --
    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 5. Data: 2011-09-06 09:26:01
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 6 Sep 2011 01:46:01 -0700 (PDT), adamlawnik napisał(a):

    > Zapraszam na krótki reportaż z wiosennego wyjazdu na Białoruś:
    > http://www.adamlawnik.pl/zdjecia/bialorus.php

    Podobają mi się.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 6. Data: 2011-09-06 10:32:59
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-09-06 11:06, marcin.STIG.saldat pisze:

    > Gratulacje -- swietne zdjecia!

    > Mam wrazenie, ze jeszcze dawniej...

    Też tak mi się wydaje... 40 lat temu spędzałem jako młody dzieciak
    wakacje na Suwalszczyźnie. Właśnie taki obraz suwalskiej wsi z tamtych
    czasów zapamiętałem.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 7. Data: 2011-09-06 10:42:45
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    wiadomości:f184a7d8-b30d-4dc2-9076-f143005c6ae5@g9g2
    000yqb.googlegroups.com,
    adamlawnik <a...@y...pl> nastukał:
    > Zapraszam na krótki reportaż z wiosennego wyjazdu na Białoruś:
    > http://www.adamlawnik.pl/zdjecia/bialorus.php

    bardzo dobre

    --
    VSS

  • 8. Data: 2011-09-06 10:57:14
    Od: "maks" <g...@w...pl>

    Ekstra foty

    Użytkownik "adamlawnik" napisał w wiadomości grup
    g2000yqb.googlegroups.com...

  • 9. Data: 2011-09-06 11:06:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    adamlawnik wrote:
    > Zapraszam na krótki reportaż z wiosennego wyjazdu na Białoruś:
    > http://www.adamlawnik.pl/zdjecia/bialorus.php
    > Tam na wsiach w porównaniu do Polski czas zatrzymał się mniej więcej
    > 15 - 20 lat temu.

    dobre, temat samograj.

    Łukaszenko powinien na granicach powiesić kartki "skansen" i sprzedawać
    bilety. :)

  • 10. Data: 2011-09-06 11:06:42
    Od: witek <j...@b...gazeta.pl>

    W dniu 2011-09-06 10:46, adamlawnik pisze:
> [...]
    > http://www.adamlawnik.pl/zdjecia/bialorus.php
    > Tam na wsiach w porównaniu do Polski czas zatrzymał się mniej więcej

    Jak zwykle obejrzałem z przyjemnością ;-)
    Witek