  • 1. Data: 2011-09-05 10:44:35
    Temat: Nowości - Canon, Nikon?
    Od: Marcin Aston <m...@a...pl>

    Przymierzam się do zakupu C 600D lub N D90. Może słyszeliście o zamiarze
    wprowadzenia zamienników tychże? Poczekam do 3 miesięcy ;)

  • 2. Data: 2011-09-05 11:00:17
    Temat: Re: Nowości - Canon, Nikon?
    Od: John Smith <j...@e...net>

    W dniu 2011-09-05 12:44, Marcin Aston pisze:
    > Przymierzam się do zakupu C 600D lub N D90. Może słyszeliście o zamiarze
    > wprowadzenia zamienników tychże? Poczekam do 3 miesięcy ;)

    Musisz tutaj śledzić:
    http://www.canonrumors.com/
    http://nikonrumors.com/

    --
    Mirek

  • 3. Data: 2011-09-05 12:17:03
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 05.09.2011 12:44, Marcin Aston wrote:
    > Przymierzam się do zakupu C 600D lub N D90. Może słyszeliście o zamiarze
    > wprowadzenia zamienników tychże? Poczekam do 3 miesięcy ;)

    D90 raczej nie będzie miał następcy. Masz albo D7000 pół piętra wyżej,
    albo D5100 pół piętra niżej. Co Nikona to spodziewany jest 21 września
    bezlusterkowiec. Oczekiwane są też: D4 - następca D3s, D800 następca
    D700, D400 następca D300s.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 4. Data: 2011-09-05 12:34:28
    Od: Marcin Aston <m...@a...pl>

    > Oczekiwane są też: D4 - następca D3s, D800 następca
    > D700, D400 następca D300s.

    To już nie moja półka na dzień dzisiejszy :( W takim razie z N zostaje D90

  • 5. Data: 2011-09-05 13:03:32
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Witaj Marcin Aston!
    W dniu Monday, September 05, 2011 (Monday) o godzinie 2:58:08 PM napisano:
    > Przymierzam się do zakupu C 600D lub N D90. Może słyszeliście o zamiarze
    wprowadzenia zamienników tychże?

    Wyglada na to, ze nastepca Canona 600D pojawi sie w 1Q2012.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_Canon_EOS
    _Digital_Cameras
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info