  • 1. Data: 2009-01-15 21:04:10
    Temat: Bikemaster - Gdańsk - Opinie
    Od: "mar.luk" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    jest firma w Gdańsku http://www.bikemaster.pl/ zajmuja sie sprzedażą
    motocykli z Anglii. Czy ktoś miał już styczność z tą firmą i może
    ewentualnie coś powiedziec? Czy są jakieś szczególne wymagania przy
    rejestracji? jaki koszt?

    a chodzi mi o tego sprzęta.. http://www.bikemaster.pl/?m=motors&idtems=102

    dzieki za informacje..

    pozdrawiam
    Łukasz
    3city

  • 2. Data: 2009-01-17 08:58:42
    Temat: Re: Bikemaster - Gdańsk - Opinie
    Od: "Rzep" <p...@w...pl>

    mar.luk wrote:
    > Witam,
    > jest firma w Gdańsku http://www.bikemaster.pl/ zajmuja sie sprzedażą
    > motocykli z Anglii. Czy ktoś miał już styczność z tą firmą i może
    > ewentualnie coś powiedziec?

    Witaj

    Spokojnie możesz u nich zrobić dobry zakup. Sprowadzają motocykle w całości,
    mają dobry wybór oraz przystpne ceny jak na pojazdy, które w większości mają
    angielski MOT, rygorystyczny angielski przeglad techniczy.

    Co do tej sztuki konkretnie Ci nie odpowiem.

    --
    Pozdr
    "rzep"

  • 3. Data: 2009-01-19 07:48:40
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    >Czy ktoś miał już styczność z tą firmą i może ewentualnie coś powiedziec?

    Próbowałem mieć "styczność", ale na emaila odpowiedzieli po 3 dniach a i tak
    nie na temat:(
    Podali łaskawie tel. ale jak na emaila nie odpowiedzieli do żeczy
    to nie mam zamiaru dzwonić.

    Grzech
    vl800

  • 4. Data: 2009-01-19 10:16:45
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    mar.luk pisze:
    > a chodzi mi o tego sprzęta.. http://www.bikemaster.pl/?m=motors&idtems=102

    Wydaje mi się, że za tą cenę możesz wymagać dużo więcej. Poszukaj sobie
    moto (SV-kę) z Niemiec a nie z Anglii. Podstawowa różnica jest taka, że
    w Anglii motocykle są eksploatowane głównie jako sprzęty użytkowe (bez
    względu na pogodę) a w Niemczech głównie jako hobbystyczne. Różnice
    widać zdecydowaną - uwierz mi, angielska pogoda robi swoje.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: GSF 600S '00

  • 5. Data: 2009-01-19 11:17:49
    Od: "sanczes" <j...@w...pl>

    witam
    byłem w bikemasterze parę razy - wydaje mi się, że ofertę mają sensowną, nie
    picują sprzętów, a to co piszą to zwykle prawda,
    miałem wątpliwość w przypadku Z750 którą oglądałem - była bodajże 2004, a
    zegary miałą analogowe, wytłumczyli, że w "angolii" jako rok produkcji
    wpisują datę pierwszej rejestracji - może tak jest - nie sprawdzałem, ale
    kilka motorków ma podany rok produkcji wyższy niż faktyczny, aczkolwiek nie
    podważam w ten sposób ich wiarygodności, chyba że ktoś przejedzie 300 km -
    to i się wk...
    Jak jesteś z 3miasta, to za parę (3-4) stówki załatwią ci cały proces
    rejestracyjny.
    Teraz przeprowadzają się na Grunwaldzką ( koło Mercedesa Żurańskiego) i do
    obecnej oferty dostawiają ok 40 kolejnych motocykli może coś się znajdzie:-)
    Polecił mi tą firmę znajomy policjant motocyklista, może to też jakaś
    gwarancja .
    pozdr

    --

    niebieskie jajo98 - wydane
    rf600r wydana

  • 6. Data: 2009-01-22 16:25:20
    Od: dzid1977 <dzid1977@_NOSPAM_wp.pl>

    mar.luknapisal

> [...]
    > motocykli z Anglii. Czy ktoś miał już styczność z tą firmą i może
    > ewentualnie coś powiedziec? Czy są jakieś szczególne wymagania przy

    witam!ja kupilem od nich v-stroma i jestem bardzo zadowolony.motocykl jest
    w bardzo dobrym stanie co potwierdzilo sie u u mechanikow w
    serwisie.wymienilem w nim filtr i olej co jest normalne po zakupie i
    smigam jak tylko pogoda pozwala.polecam ich jako sprzedawcow bo maja
    pojecie o tym co robia.pozdrawiam.

  • 7. Data: 2011-04-06 14:22:02
    Od: qentin <konto_k2@_NOSPAM_poczta.fm>

    mar.luknapisal

    Witam

    jako ze kupiłem moto u nich na podstawie opinii tu zamieszczonych,
    postanowiłem ja lekko zaktualzowac

    kupiłem moto (fjr z UK), moznaby sie spodziewac ze bedzie pordzewiały ale
    nie PRZERDZEWIAŁY, po wizycie u mechanika okazało sie ze chłodnice krusza
    sie w rękach, śróby mozna było odkręcać palcami

    przymuszony remont (nie jakies tam klocki i olej)- 3000 zł

    ostrzegali ze moto ,,nie jest nowe" ale to co mnie spotkało to lekkie
    przegięcie

    nie polecam

  • 8. Data: 2011-04-07 06:33:01
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 6 Apr 2011 14:22:02 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za qentin
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > kupiłem moto (fjr z UK), moznaby sie spodziewac ze bedzie pordzewiały ale
    > nie PRZERDZEWIAŁY, po wizycie u mechanika okazało sie ze chłodnice krusza
    > sie w rękach, śróby mozna było odkręcać palcami

    Trzeba bylo najpierw pojechac z motocyklem do mechanika a dopiero pozniej
    kupowac...

  • 9. Data: 2011-04-07 15:23:15
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Piotr Klimek wrote:
    > Dnia (Wed, 6 Apr 2011 14:22:02 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za qentin
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Trzeba bylo najpierw pojechac z motocyklem do mechanika a dopiero pozniej
    > kupowac...

    Trzeba sie bylo przyjrzec co sie bierze, skoro motocykle tam majac
    ponizej 5kmil sa poskrecane na srobki z castoramy, to ja bym u mnich nie
    kupil sprzaczki do paska.
    K.

  • 10. Data: 2011-04-08 13:51:19
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał

    > Trzeba bylo najpierw pojechac z motocyklem do mechanika a dopiero pozniej
    > kupowac...

    W tej firmie poinformowali mnie ze jazda probna jest mozliwa tylko
    PO PODPISANIU UMOWY i zaplaceniu. Wprawdzie twierdzili ze jesli
    cos bedzie nie tak to zwracaja kase i umowe anuluja....dalem sobie
    spokoj.
    Pozdr

    --
    Hinek