  • 1. Data: 2009-01-15 20:05:11
    Temat: Wymagane dokumenty przy zakupie motocykla z Wloch
    Od: "-=Deux=-" <p...@w...pl>

    Witam,

    W sobote najprawdopodobniej kupie motocykl sprowadzony z Wloch - Honda
    Hornet.

    Stad moje pytanie - jakie dokumenty powinienem otrzymac od
    sprzedajacego,zeby poniej nie bylo problemow w WK?? - jezeli ktos sie
    orientuje to bede bardzo wdzieczny za pomoc.

    Drugie pytanie dotyczy faktu,ze sprzedajacy wystawi fakture - czy musze
    otrzymac od niego jescze jakies dokumenty??

    Jest to moj pierwszy taki zakup,wiec bede wdzieczny za wszelkie rady i
    wskazowki.

    --
    pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2009-01-15 22:47:06
    Od: "-=Deux=-" <p...@w...pl>

    Witam jeszcze raz

    Znalazlem w sieci takie cudo:
    http://forum.motocyklistow.pl/moto-z-wloch-rejestrac
    ja-krok-po-kroku-t92949.html

    Czy ktos sie orientuje czy nie zmienily sie przepisy i czy wszystko
    pozostaje tak jak tam jest napisane??

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz.

    Pawel

  • 3. Data: 2009-01-16 05:15:31
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    -=Deux=- wrote:

> [...]
    > sprzedajacego,zeby poniej nie bylo problemow w WK?? - jezeli ktos sie
    > orientuje to bede bardzo wdzieczny za pomoc.

    Myślę, że WK się najlepiej orientuje ;) przejrzyj to np:
    http://bip.city.poznan.pl/bip/public/bip/sprawa.html
    ?co=opis&sp_id=1741

    --
    Pozdrawiam,