  • 1. Data: 2018-11-23 18:11:29
    Temat: Blak frajdeje w tme piętno i rozżażony pręt w anusa.
    Od: b...@g...com

    Tak sobie myślę, wszyscy kupują kupię i ja.
    Przeglądam co ciekawsze i kiedyś "się przyda", nazbierałem 5 pozycji i coś mnie
    tknęło. Zajrzę do starych faktur po ile to to brałem pół roku temu.

    Bez blaka frajdeja płaciłem 120,42 pln brutto
    dziś z blakiem frajdejem

    cena brutto 143,90 pln (przekreślony tekst czerwoną czcionka że niby promocja)
    Nowa cena brutto (23% VAT) 122,30pln (only dziś, brać nie pytać, tanio!).

    A chj z takimi promocjami, zaczekam i kupie kiedy indziej. Bez tych "promocji"
    jest taniej.

  • 2. Data: 2018-11-23 18:13:30
    Od: b...@g...com

    rozżarzony miało być

  • 3. Data: 2018-11-24 12:36:53
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-11-23 o 18:11, b...@g...com pisze:

    > A chj z takimi promocjami, zaczekam i kupie kiedy indziej. Bez tych "promocji"
    > jest taniej.
    Nic nowego, trzeba znać ceny żeby nie być robionym na szaro przez sklepy,
    ja wczoraj szedłem przez auch@n główną aleją i widzę skarpety byle jakie
    po 2,5 jako mega okazja, tyle że na giełdzie czy w budach przy dworcu u
    nas kupuje się takie po 2 -2,5 bez łaski. :) z elektroniką jest podobnie.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 4. Data: 2018-11-24 12:48:11
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-23 o 18:13, b...@g...com pisze:
    > rozżarzony miało być

    Z tym rozżarzonym prętem w anusie to uważaj, bo możesz skończyć, jak
    król Edward II ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2018-11-26 07:05:15
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    ===========

    Stary numer, od lat znany, na kochanego wujaszka dyskonta:
    Powiedzmy, że paczka kondonów (czy czegobądź, może być sztabek żelaza),
    kosztuje 100 złotych. Więc podbijam do 200 zyla, ale właśnie jak tu,
    przekreślamy 200, piszemy 150, klient dostał zajebiste (no, powiedzmy) 25%
    obniżki, niezbyt słusznie zwanej promocją. Jaki dobry wujek, się poświęcił,
    dając taki upust...
    Także w sklepach, patrzę na żółte etykiety i porównuję z pozostałymi, ja nie
    z tych, co jak żółte zobaczą, to fruną i nie patrzą, co biorą. Się można
    zdziwić.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

  • 6. Data: 2018-11-26 07:49:49
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Janusz wrote:

    > Nic nowego, trzeba znać ceny żeby nie być robionym na szaro przez sklepy,

    To jedno, ale jeszcze trzeba wiedzieć, co Kolega kupował. Niektóre
    elementy mają mocno płynne ceny, m.in. kondensatory ceramiczne.

    Pozdrawiam, Piotr