  • 1. Data: 2023-04-30 09:57:16
    Temat: Blokada ekranu
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    Na Motoroli z Andkiem 10 włączyłem sobie niebacznie blokadę ekranu, bo bez
    niej nie mogłem wypróbować płacenia telefonem. A teraz kiedy się już
    pobawiłem, chciałem tą cholerną blokadę wyłączyć i nie znajduję takiej
    możliwości.
    Wie ktoś jak toto wyłączyć to niech da cynk :)

    --
    Jacek

  • 2. Data: 2023-05-02 10:01:03
    Temat: Re: Blokada ekranu
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 30.04.2023 o 09:57, Jacek pisze:
> [...]
    > możliwości.
    > Wie ktoś jak toto wyłączyć to niech da cynk :)

    Menu->ułatwienia dostępu->lock screen wy/wł.

  • 3. Data: 2023-05-02 10:11:33
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Mon, 1 May 2023 19:48:06 +0200 (GMT+02:00), użytkownik Matahari
    Broker napisał:

    > - ustawienia
    >
    > - ekran startowy

    Nie ma takiej opcji.

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2023-05-02 10:11:53
    Od: Jacek <j...@g...pl>

  • 5. Data: 2023-05-02 10:49:49
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > możliwości.
    > Wie ktoś jak toto wyłączyć to niech da cynk :)

    https://www.hardreset.info/pl/devices/motorola/motor
    ola-moto-g30/faq/faq/set-up-lockscreen-motorola/

    A to nie działa?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2023-05-02 11:11:10
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 02.05.2023 o 10:11, Jacek pisze:

    > Nie ma takiej opcji.

    Słusznie, ja mam zewnętrzny program "Lock Screen", i to są jego
    ustawienia. W samej Motoroli nie widzę opcji wyłączania blokady ekranu.
    Proponuję nacisnąć przycisk funkcyjny, ten m.in od wyłączania czy
    restartu telefonu i nacisnąć ikonkę "blokada", powinno to odblokować
    wcześniejsze ustawienie.

  • 7. Data: 2023-05-02 13:06:49
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Sun, 30 Apr 2023 07:57:16 -0000 (UTC), użytkownik Jacek napisał:

    > Wie ktoś jak toto wyłączyć to niech da cynk

    Dzięki wszystkim za mobilizującą choć nietrafną pomoc :) Ale znalazłem to
    cholernie miejsce gdzie się usuwa blokadę: Zabezpieczenia>Blokada ekranu i
    tu trzeba chwilę pomyśleć :) bo dojście do usunięcia nie jest oczywiste.

    --
    Jacek