  • 1. Data: 2023-04-30 14:42:08
    Temat: Samsung S9 i Messenger - brak powiadomień.
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    S9 nie brandowany, Android 10.

    Korzystam z Messengera do komunikacji "multimedialnej", czyli z
    przesyłaniem fotografii.

    W kompie na Facebook zapisałem się do jednej z grup historycznych.
    W telefonie zacząłem dostawać powiadomienia Messengera o nowych
    informacjach z tejże grupy.
    Wcześniej na FB nie wchodziłem ani z niego nie korzystałem.

    Wyłączyłem powiadomienia w telefonie, wydawało mi się, że tylko z grupy
    historycznej. Niestety, przestały też działać powiadomienia z normalnego
    Messengera.

    W ustawieniach Messengera wyłączyłem powiadomienia po czy je przywróciłem.
    Nadal nie mam powiadomień na ekranie wygaszacza (ani ikonki, ani dźwięku,
    ani mrugającej diody).
    Przy otwartym telefonie (jak coś innego robię), pojawia mi się tylko ikonka
    Messengera, brak dźwięku i brak migającej diody.

    Co można zrobić, aby przywrócić dźwięk po oraz mrugającą diodę?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2023-05-01 12:38:03
    Temat: Re: Samsung S9 i Messenger - brak powiadomień.
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 30.04.2023 o 14:42, Adam pisze:
    [...]
    > Co można zrobić, aby przywrócić dźwięk po oraz mrugającą diodę?

    Przywrócić domyślne albo odinstalować/zainstalować.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-05-01 12:42:28
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 1 May 2023 12:38:03 +0200, LordBluzg®🇵🇱 napisał(a):

    > W dniu 30.04.2023 o 14:42, Adam pisze:
    > [...]
    >>
    > Przywrócić domyślne albo odinstalować/zainstalować.

    To jeszcze pytanie:
    Wszelkie dane (czyli zarówno osoby, jak i "korespondencja" są trzymane na
    zewnętrznych serwerach i po ponownej instalacji oraz zalogowaniu będę miał
    dostęp do starych dyskusji?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2023-05-01 13:01:19
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.05.2023 o 12:42, Adam pisze:

> [...]
    > zewnętrznych serwerach i po ponownej instalacji oraz zalogowaniu będę miał

    ...nie odpowiem, bo nie używam Messengera :/ Zrób sobie test na innym
    telefonie, znaczy zainstaluj i zaloguj. ZTCW to wiele aplikacji na Andka
    nie usuwa plików zgromadzonych ale niektóre usuwają. Może istnieje
    funkcja backupu tak jak w Whats App?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>