  • 1. Data: 2009-08-25 00:46:54
    Temat: Bluetooth, klucz, siec WiF - ASUS EEE 1000H
    Od: "Strachu S." <s...@g...pl>

    1. Komunikacja BT telefon - komputer:
    "Bład komunikacji" - takie komunikaty mam w telefonie, gdy pronbuję przesłac
    pliki /zdjęcia/ na komputer.
    Dlaczego?
    Zakładam, że z telefonem/telefonami jest wszystko ok, ponieważ te sam pliki
    w dowolną stronę mogę przesyłac z telefonu na telefon.
    Dlaczego ASUS 1000H protestuje?
    Równieznie mogę "podglądać" zawartości telefonu w komputerze poprzez BT.
    Co jest xle skonfigurowane?

    2. Wprowadzanie klucza licencyjnego:
    Niestety podczas pierwszego uruchomienia nie zrobiłem tego, gdy o klucz
    prosił komputer.
    Jak mogę zrobić to teraz, "ręcznie"?

    3. Sieci bezprzewodowe:
    Czy to zawsze takźle działa, kiepsko "chodzi"?
    Byłem z komputerem w pieciu miejscach i tylko w jednym mogłem korzystać z
    sieci WiFi bez problemu.
    W czterech innych miejscach (rózne miejscowości) widziałem od kilku do
    kilkunastu sieci "niezabezpieczonych". Najczęściej połaczenia były zrywane
    (brak łaczności, brakpołaczenia), albo nie mogłem pobrać żadnych dancych ani
    też otworzyć żadnej strony.
    W niektórych miejscach teżbywało tak, że nie mogłem uruchomić pojedynczych
    stron/podstron, np. wszystko chodzi ok, ale poczty w gmail (tylko tego!)już
    nie dało się otworzyć.
    Czy powinienem coś skonfigurować inaczej niż dostarczona konfiguracja w
    komputerze?

    Strachu S.

  • 2. Data: 2009-08-25 07:44:06
    Temat: Re: Bluetooth, klucz, siec WiF - ASUS EEE 1000H
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Strachu S." napisał:

    > 1. Komunikacja BT telefon - komputer:
    > "Bład komunikacji" - takie komunikaty mam w telefonie, gdy pronbuję
    > przesłac
    > pliki /zdjęcia/ na komputer.
    > Dlaczego?

    Jeśli używasz Win XP i korzystasz z systemowego stosu BT, to musisz
    każdorazowo przygotować system na przyjęcie pliku - prawoklik na ikonę BT w
    zasobniku i polecenie "Odbierz plik". Mocno upierdliwe, więc lepiej
    korzystać z oprogramowania obsługi telefonu.

    > 2. Wprowadzanie klucza licencyjnego:

    Ale że powyższe pytania dotyczą systemu operacyjnego a nie sprzętu, więc
    musisz pytać na odpowiedniej grupie: pl.comp.os.ms-windows.winnt, gdzie
    ustawiam FUT.

    JoteR

  • 3. Data: 2009-08-25 16:45:49
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Strachu S." <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (brak łaczności, brakpołaczenia), albo nie mogłem pobrać żadnych dancych

    A kto ci powiedział że ma tak działać ? zapłać to bedzie działać, chodzić,
    ściagać etc

> [...]
    > tego!)już
    > nie dało się otworzyć.
    > Czy powinienem coś skonfigurować inaczej niż dostarczona konfiguracja w

    Nie łudź się że ci będa wszyscy za free udostępniać swoje sieci

  • 4. Data: 2009-08-25 16:56:40
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 25.08.2009 Strachu S. <s...@g...pl> napisał/a:

> [...]
    > nie dało się otworzyć.
    > Czy powinienem coś skonfigurować inaczej niż dostarczona konfiguracja w

    Snifowanie hasełek? :) takie otwarte wifi to fikcja, albo nei ruszy, albo
    zinwigilowane konta, z tego trzeba umieć kozystać.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***