  • 31. Data: 2020-03-05 23:57:48
    Temat: Re: Bluetooth sam się włącza podczas rozmowy
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-05 o 10:54, Trybun pisze:

    > Nie wiem. Przypuszczalnie to takie producenckie "usprawnienie" tej
    > funkcji w nowszych telefonach. W zestawie stereo też tak mam - wystarczy
    > że włączę w telefonie B-T to zaraz wieża hi-fi przechodzi w " w stan
    > gotowości", czyli bluetooth włączony.

    To fajna ta Twoja wieża. Moja, ale mini wieża ma tylko jakieś Auth, ale
    nie korzystałam. Nawet zapomniałam co to jest. Fakt: odbiera świetnie.
    Głośniki mam na regale w odległości na prawie całą ścianę (ok.5m.).
    Siedzę przy komputerze w drugim pokoju i tu mam wszystkie polskie stacje
    radiowe w telewizorze, multum stacji w komputerze (Radio sure), dużo
    piosenek/utworów, albumów słuchanych w Windows Media Player. Głośniki
    przy komputerze dobre-stare ale nie ma lepszych (ciężkie,metalowe), to
    muzykę mam tu "pod ręką", a moja kochana miniwieża stoi sobie smutna, bo
    rzadko teraz używana.
    Trochę się rozpisałam nie na temat.
    W każdym bądź razie aplikację MPE w telefonie wyłączyłam, z komputera
    program tymczasowo odinstalowałam. Na razie spokój z włączaniem się BT
    podczas rozmowy telefonicznej. Samych aplikacji systemowych w telefonie
    to mam chyba ze 100. Te co wiedziałam co to jest powyłączałam, dużo ich
    wyłączyłam (m.in jakieś droidy, sroidy itd).
    Do drukowania drukarki z poziomu telefonu mam ze 4 aplikacje. Wszystkie
    wyłączyłam, bo drukarkę mam pod ręką i z poziomu telefonu nie muszę nic
    drukować.

    --
    animka

  • 32. Data: 2020-03-06 16:36:34
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 05.03.2020 o 23:57, Animka pisze:

> [...]
    > Do drukowania drukarki z poziomu telefonu mam ze 4 aplikacje.
    > Wszystkie wyłączyłam, bo drukarkę mam pod ręką i z poziomu telefonu

    Bo ja wiem czy fajna, jakaś łajza może podejść do okna i łączyć się z
    nią za pomocą swojego telefonu.

    A w telefonie takie włączanie nie może zrobić nic złego, jak już pisałem
    - użytkownik musi zezwolić na transfer.

  • 33. Data: 2020-03-06 19:57:03
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-06 o 16:36, Trybun pisze:
> [...]

    > nią za pomocą swojego telefonu.
    >
    > A w telefonie takie włączanie nie może zrobić nic złego, jak już pisałem

    Coś jest nie tak. Dzwoniłam dzisiaj do znajomej. Wyskoczyło zapytanie
    czy zezwalam na połączenie bluetooth. Wybrałam:anuluj.
    Po skończeniu rozmowy patrzę, a ten dziad jest włączony.
    Sprawdzałam potem z kim/czym się łączy. Pokazuje, że jest połączony z
    moim komputerem, który był wyłączony! (nawet listwa była wyłączona).

    --
    animka

  • 34. Data: 2020-03-07 01:03:48
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-06 o 19:57, Animka pisze:

> [...]
    > Sprawdzałam potem z kim/czym się łączy. Pokazuje, że jest połączony z
    > moim komputerem, który był wyłączony! (nawet listwa była wyłączona).

    Jeszcze dodam. e w moim telefonie jest mnóstwo certyfikatów, tylko w
    zakładce system. Dzisiaj wiele z nich wyłączylam (wywalić nie można)
    Wylączylam certyfikaty tajskie, chińskie, koreańskie i inne g-wna.

    --
    animka

  • 35. Data: 2020-03-07 12:02:25
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 06.03.2020 o 19:57, Animka pisze:

> [...]
    > Sprawdzałam potem z kim/czym się łączy. Pokazuje, że jest połączony z
    > moim komputerem, który był wyłączony! (nawet listwa była wyłączona).

    To już ewidentnie wygląda na błąd tej usługi.. Jeżeli telefon na
    gwarancji to powinien trafić do serwisu.

  • 36. Data: 2020-03-07 14:39:39
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-07 o 12:02, Trybun pisze:

    > To już ewidentnie wygląda na błąd tej usługi.. Jeżeli telefon na
    > gwarancji to powinien trafić do serwisu.

    Telefon ma już ładne parę lat, ale jest sprawny i ma raczej wszystko co
    trzeba. Usunęłam wczoraj z telefonu aplikację Myphone Explorer. Ciort z nim.
    Wczoraj powyłączalam w telefonie różne dziadoskie certyfikaty taki jak
    chiński, tajski, estoński, japoński, koreański itd. Usunąć to tego się
    nie dało, bo to systemowe.

    --
    animka

  • 37. Data: 2020-03-08 08:05:32
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 07.03.2020 o 14:39, Animka pisze:

> [...]
    > Wczoraj powyłączalam w telefonie różne dziadoskie certyfikaty taki jak
    > chiński, tajski, estoński, japoński, koreański itd. Usunąć to tego się

    I jak efekty, zmieniło się coś?

  • 38. Data: 2020-03-08 17:44:29
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-08 o 08:05, Trybun pisze:

    > I jak efekty, zmieniło się coś?

    Jeszcze nie wiem, bo od wczoraj nie przeprowadzałam żadnych rozmów.

    Certyfikaty usunęłam tak przy okazji.

    --
    animka