  • 1. Data: 2020-02-17 00:51:12
    Temat: Amoled czy IPS?
    Od: Netx <n...@g...pl>

    Od kilku lat korzystam z dwóch programów na telefonie:
    - Supermemo.com: 20-30 minut dziennie
    - Ankiweb: 20-25 minut dziennie
    Chcę teraz kupić nowy telefon i mam pytanie czy mogę rozważać z ekranem
    Amoled czy jednak może się wypalić? Chciałbym aby minimum 2 lata ekran
    wytrzymał (tzn. rozumiem że mogą wystąpić różne awarie, ale chcę uniknąć
    pewnego wypalenia się ekranu przy moim użytkowaniu). Obecnie mam ekran
    IPS i jakość obrazu jest ok tyle że chcę bardziej nowoczesny telefon.
    IPSy są w mniejszości w markach jakie biorę pod uwagę (Xiaomi, Huawei,
    Samsung).

  • 2. Data: 2020-02-17 02:30:29
    Temat: Re: Amoled czy IPS?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 17 Feb 2020 00:51:12 +0100, Netx napisał(a):
> [...]
    > Chcę teraz kupić nowy telefon i mam pytanie czy mogę rozważać z ekranem
    > Amoled czy jednak może się wypalić? Chciałbym aby minimum 2 lata ekran

    Uzywalem samsunga s4 dluzej i sladow wypalenia nie ma.

    J.

  • 3. Data: 2020-02-17 23:16:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Netx" 5e49d571$0$510$6...@n...neostrada.pl

    > IPSy są w mniejszości w markach jakie biorę pod
    > uwagę (Xiaomi, Huawei, Samsung).

    IPSy są w tańszych modelach.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 4. Data: 2020-02-18 05:20:01
    Od: ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ? <z...@w...pyzdry.polszewnia.w.neoPRL.invalid>

    Netx wrote:
    > Amoled czy jednak może się wypalić?

    Oczywiscie, ze sie zbranzuje, wystarczy ze
    bedzie "gnieciony" przez kilka godzin przy
    stalym obrazie w temperaturze teleCHŁAMu
    powyzej ~ 45°C!

    *Obojetnie* od ZŁODZIEJA-producenta a
    szczegolnie *chinaCHŁAM* (na to barachlo
    *nie* nalezy nawet popatrzec!), TFU.

    --
    Stacja Zajebałowo-Koluszki

    ? http://bit.ly/2V21n5E ?

  • 5. Data: 2020-02-21 20:25:19
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-02-17 o 00:51, Netx pisze:
> [...]
    > IPS i jakość obrazu jest ok tyle że chcę bardziej nowoczesny telefon.
    > IPSy są w mniejszości w markach jakie biorę pod uwagę (Xiaomi, Huawei,

    Wypalanie ekranu następuje podczas dłuższego używania statycznego ekranu
    (elementy stałe grafiki/np.gra) przy udziale co najmniej kilku godzin
    dziennie. Przykładowo, jeśli włączysz sobie "Pokemony" w samochodzie pod
    ładowarką i będzie Ci telefon świecił kilka godzin.
    Dokąd masz gwarancję, to wypalenie ekranu jest uwzględniane i jest
    podstawą do naprawy/wymiany.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 6. Data: 2020-02-22 07:02:42
    Od: ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ? <z...@w...pyzdry.polszewnia.w.neoPRL.invalid>

    LordBluzg(R) wrote:
    > Dokąd masz gwarancję, to wypalenie ekranu jest uwzględniane i jest
    > podstawą do naprawy/wymiany.

    Powtarzasz sie, tzn. SPAMujesz perfidnie, wszystko
    bylo pod <r2fomp$1t5d$1@gioia.aioe.org>

    Na "zimno" mozesz setki godzin wyswietlac ten sam
    chlam i wyswietlacz sie nie zbranzuje, tylko pod
    wysoka temperatura (powyzej 45°C) zacznie sie
    destrukcja "mądralo"..., jebiesz banialuki sam nie
    wiedzac o tym, powtarzasz sie "fircyku" TFU, TFU!

    --
    Stacja Zajebalowo-Koluszki

    ? http://bit.ly/2V21n5E ?