  • 1. Data: 2016-06-09 07:40:55
    Temat: Bonusy Play
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    Skorzystał już ktoś z nich? Na jakiej zasadzie są one przyznawane - coś
    za coś, czy to tylko taki extra dodatek za rejestrację?

    http://promocje.play.pl/rejestracja/

  • 2. Data: 2016-06-09 08:13:41
    Temat: Re: Bonusy Play
    Od: h...@g...com

    W dniu czwartek, 9 czerwca 2016 07:40:40 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
    > Skorzystał już ktoś z nich? Na jakiej zasadzie są one przyznawane - coś
    > za coś, czy to tylko taki extra dodatek za rejestrację?
    >
    > http://promocje.play.pl/rejestracja/

    Przyznawane praktycznie z automatu.
    W zależności od stażu na kartę i po zarejestrowaniu numeru wystarczy np. na stronie
    https://24.play.pl/Play24/Services aktywować.

    --
    Heniek

  • 3. Data: 2016-06-09 09:48:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-09 o 08:13, h...@g...com pisze:

    > Przyznawane praktycznie z automatu.
    > W zależności od stażu na kartę i po zarejestrowaniu numeru wystarczy np. na stronie
    https://24.play.pl/Play24/Services aktywować.

    U sporej liczby zarejestrowanych użytkowników włączenie nie działa.
    Trzeba wówczas pisać reklamację i włączają indywidualnie.

    Konto przedłużają o rok,

    Promocyjne gigabajty dają na konto 8108# na miesiąc (i można przedłużać
    ten okres dokupując transfer na tym koncie)

    Promocyjne 100zł dają na miesiąc jako "dodatkowe środki do
    wykorzystania" pod *101# i okres ważności można przedłużać doładowując
    to konto promocyjne (np. korzystając z +15% za doładowanie przez fb).

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2016-06-09 15:44:47
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    > Przyznawane praktycznie z automatu.
    > W zależności od stażu na kartę i po zarejestrowaniu numeru wystarczy np. na stronie
    https://24.play.pl/Play24/Services aktywować.

    Nie chodzi mi o mechanizm przyznawania samego bonusu, a o potencjalne
    następstwa takiego kroku. Np. czy nie będzie zmian w taryfie. Czyli, czy
    nadal będę miał roczną ważność konta na karcie do rozmów i czy nadal
    będzie możliwość doładowywania konta na karcie z internetem raz na trzy
    miesiące?

  • 5. Data: 2016-06-09 15:45:29
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-06-09 o 09:48, Liwiusz pisze:

> [...]
    > wykorzystania" pod *101# i okres ważności można przedłużać doładowując
    > to konto promocyjne (np. korzystając z +15% za doładowanie przez fb).

    Czyli chcesz powiedzieć że zarówno gigabajty jak i 100zł bez dodatkowego
    doładowania ważne są tylko przez miesiąc?

  • 6. Data: 2016-06-09 15:50:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-09 o 15:45, Trybun pisze:

    > Czyli chcesz powiedzieć że zarówno gigabajty jak i 100zł bez dodatkowego
    > doładowania ważne są tylko przez miesiąc?

    Tak, są ważne miesiąc, i przepadają, jeśli nie wykonasz czynności jw.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2016-06-10 07:52:13
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.06.2016 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:

    > Promocyjne 100zł dają na miesiąc jako "dodatkowe środki do
    > wykorzystania" pod *101# i okres ważności można przedłużać doładowując
    > to konto promocyjne (np. korzystając z +15% za doładowanie przez fb).

    Fajne, córka się ucieszy :-)

    Dzięki za info.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 8. Data: 2016-06-10 10:33:52
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-06-09 o 15:50, Liwiusz pisze:

    > Tak, są ważne miesiąc, i przepadają, jeśli nie wykonasz czynności jw.

    Masz może link do pełnej informacji o tym? Jak w ogóle rozumieć "rok
    ważności konta" i jednocześnie rygor comiesięcznego doładowywania??

  • 9. Data: 2016-06-10 11:45:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-10 o 10:33, Trybun pisze:

    > Masz może link do pełnej informacji o tym? Jak w ogóle rozumieć "rok

    Jest regulamin, na blogplay, telepolis...

    > ważności konta" i jednocześnie rygor comiesięcznego doładowywania??

    Prosto - konto na wychodzące masz ważne rok, tylko bonusy na miesiąc,
    nie musisz doładowywać.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2016-06-16 10:59:05
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-06-10 o 11:45, Liwiusz pisze:

    > Jest regulamin, na blogplay, telepolis...

    > Prosto - konto na wychodzące masz ważne rok, tylko bonusy na miesiąc,
    > nie musisz doładowywać.

    Faktycznie, prosto. Zmylił mnie ten melanż, "rok ważności konta i 100GB
    transferu". Jak się okazuje, jedno z drugim nie ma nic wspólnego.