  • 1. Data: 2016-06-07 12:27:38
    Temat: oferta wakacyjna
    Od: mietek <m...@m...mm>

    nie wiecie czy Orange planuje swoja wakacyjna ofertę internetowa 6GB za
    6 zł?, było by super

    Mietek

  • 2. Data: 2016-06-07 17:47:48
    Temat: Re: oferta wakacyjna
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu wtorek, 7 czerwca 2016 12:27:59 UTC+2 użytkownik mietek napisał:
    > nie wiecie czy Orange planuje swoja wakacyjna ofertę internetowa 6GB za
    > 6 zł?, było by super

    Dla prepeidow wprowadzili juz internet elasyczny, 1 GB - 1 zl.

  • 3. Data: 2016-06-07 19:32:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 czerwca 2016 12:27:59 UTC+2 użytkownik mietek napisał:
    > nie wiecie czy Orange planuje swoja wakacyjna ofertę internetowa 6GB za
    > 6 zł?, było by super
    Planuje ,- ale ma być 18GB za 4,99
    Niedługo ogłoszą jak gimbaza na ulice wylegnie.

  • 4. Data: 2016-06-07 22:51:37
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 07.06.2016 o 17:47, krzysztofsf pisze:

    > Dla prepeidow wprowadzili juz internet elasyczny, 1 GB - 1 zl.

    czy możesz coś więcej napisać? "internet eleastyczny" google zna tylko w
    play ale tam jest 10zł za 10 giga. co i tak jest dobrą ofertą.
    odwiedziłem dzisiaj wszystkich opów. jak ostatnie debile reklamują
    internet z tabletem modecom, za 79zł, zamiast najtańsza ofertę. nie wiem
    czy naprawdę polacy to tacy debile, że kupią drogo usługę i dodatkowo
    sprzęt na raty, ale taki sprzęt, że mnie by musieli dopłacać abym używał.
    reasumując. 25giga za 29,99 - odpada. czy jest coś lepszego niż 10za10 w
    playu?

    ToMasz

  • 5. Data: 2016-06-08 08:29:50
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > reasumując. 25giga za 29,99 - odpada. czy jest coś lepszego niż 10za10 w

    Nazywa się "Pakiet Internet bez limitu (elastyczna)". Faktycznie, dobrze
    go schowali. U mnie pojawia się dopiero jak zaloguję na stronę Orange i
    wybiorę "Dodawaj pakiety i obniżaj koszty".

    Piotr

  • 6. Data: 2016-06-08 14:35:20
    Od: h...@g...com

> [...]
    > go schowali. U mnie pojawia się dopiero jak zaloguję na stronę Orange i
    > wybiorę "Dodawaj pakiety i obniżaj koszty".

    Chyba jestem ślepy; rzucisz linkiem do tej zakładki?

    --
    Heniek

  • 7. Data: 2016-06-08 16:37:50
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 8.06.2016 o 14:35, h...@g...com pisze:

    > Chyba jestem ślepy; rzucisz linkiem do tej zakładki?

    Słabo szukasz :-P
    http://www.orange.pl/kid,4004523779,id,4004791776,ti
    tle,Elastyczny-Pakiet-Internetowy,helparticle.html

    --
    ALEX MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 8. Data: 2016-06-08 16:48:14
    Od: h...@g...com

    > Słabo szukasz :-P
    > http://www.orange.pl/kid,4004523779,id,4004791776,ti
    tle,Elastyczny-Pakiet-Internetowy,helparticle.html

    Fakt ;-)
    Nie mniej jednak Play przebija; daje np.10GB na 30 dni,
    a nie jak tu na 10 dni.
    Nie każdy tyle zużyje w ciągu 10 dni.

    --
    Heniek

  • 9. Data: 2016-06-08 16:52:14
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 8.06.2016 o 16:48, h...@g...com pisze:

    tle,Elastyczny-Pakiet-Internetowy,helparticle.html

    > Fakt ;-)
    > Nie mniej jednak Play przebija; daje np.10GB na 30 dni,
    > a nie jak tu na 10 dni.
    > Nie każdy tyle zużyje w ciągu 10 dni.

    Nie chcę Ci psuć dobrego humoru, ale ja używam właśnie *Play*. Więc nie
    musisz mi tłumaczyć, że jest to sensowna oferta :-)
    BTW do Play trzeba doliczyć 19zł za aktywację :-/

  • 10. Data: 2016-06-08 17:05:58
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 8 czerwca 2016 16:48:16 UTC+2 użytkownik h...@g...com napisał:
    tle,Elastyczny-Pakiet-Internetowy,helparticle.html

    > Fakt ;-)
    > Nie mniej jednak Play przebija; daje np.10GB na 30 dni,
    > a nie jak tu na 10 dni.
    > Nie każdy tyle zużyje w ciągu 10 dni.

    Wszystko zalezy od potrzeb. wg mnie oferta swietna, zwlaszcza jesli korzystamy z niej
    na koncie waznym rok i sporadycznie korzystamy mobilnie z multimediow. Np. ogladajac
    filmy w trakcie jazdy pociagiem.