  • 1. Data: 2011-04-18 08:44:22
    Temat: Bylo nie bylo - wrzucam: miszczoskie parkowanie.
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    http://www.sadistic.pl/motorem-do-ciezarowkiszybkie-
    parkowanie-vt75687.htm

    --
    Der ver zwei peanuts, valking down der strasse, and von vas... assaulted!
    peanut. Ho-ho-ho-ho.

  • 2. Data: 2011-04-18 09:40:07
    Temat: Re: Bylo nie bylo - wrzucam: miszczoskie parkowanie.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 18 Apr 2011 08:44:22 +0000 osobnik zwany Piotrek
    Roczniak wystukał:

    > http://www.sadistic.pl/motorem-do-ciezarowkiszybkie-
    parkowanie-
    vt75687.htm

    dla mnie pszeniczne ;)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2011-04-18 14:05:01
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 18-04-2011 10:44, Piotrek Roczniak pisze:

    > http://www.sadistic.pl/motorem-do-ciezarowkiszybkie-
    parkowanie-vt75687.htm

    Nawet w "Galileo" było! Sprawdzali czy to autentyk i wyszło im, że nie,
    fake jakiś :) Ale fakt, że pomysłowe, zaśmiewałem się kiedyś z tego jak
    przysłowiowa norka.

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 4. Data: 2011-04-20 18:29:06
    Od: "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" <y...@g...pl>

    W dniu 18.04.2011 10:44, Piotrek Roczniak pisze:

    > http://www.sadistic.pl/motorem-do-ciezarowkiszybkie-
    parkowanie-vt75687.htm

    A "Footsie" widziałeś ??