  • 11. Data: 2009-05-27 10:03:55
    Temat: Re: C902 zablokowany?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 27 May 2009 09:37:18 +0100, G Nowak napisał(a):

    > po polsku ciezko bedzie, wiem za to, jak mozna po angielsku:
    > tmobile sim giveaway

    a wiesz, że te oferty są ograniczone czasowo, co znaczy, że ty mogłeś
    trafić na ofertę, a ktoś inny już nie?

    Do tego zazwyczaj trzeba się jeszcze wykazać tubylczym adresem, odpowiednim
    dla danego timobajla.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 12. Data: 2009-05-27 10:15:52
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 27 May 2009 11:03:55 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > a wiesz, że te oferty są ograniczone czasowo, co znaczy, że ty mogłeś
    > trafić na ofertę, a ktoś inny już nie?
    >
    > Do tego zazwyczaj trzeba się jeszcze wykazać tubylczym adresem,
    > odpowiednim dla danego timobajla.

    Wygóglałem ;-) było łatwo jak z Kataryną:

    http://www.t-mobile.co.uk/shop/free-pay-as-you-go-si
    m-cards/

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 13. Data: 2009-05-27 10:25:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 27 May 2009 10:15:52 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Wygóglałem ;-) było łatwo jak z Kataryną:
    >
    > http://www.t-mobile.co.uk/shop/free-pay-as-you-go-si
    m-cards/

    świetnie. A teraz spróbuj to zamówić nie mając adresu w UK.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 14. Data: 2009-05-27 10:53:54
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 27 May 2009 11:25:19 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    m-cards/

    > świetnie. A teraz spróbuj to zamówić nie mając adresu w UK.

    A co, trawestując "Misia" "Poland? there's no such a country as
    Poland"? ;-)

  • 15. Data: 2009-05-27 12:16:13
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 27 May 2009 11:25:19 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    m-cards/

    >świetnie. A teraz spróbuj to zamówić nie mając adresu w UK.

    Zamówić spróbowałem. Nawet zamówiłem testowo.

    Pytanei tylko czy przyślą poza UK - ale dostawa to co innego niż
    zamówienie. ;-)

    Zdrówko

  • 16. Data: 2009-05-27 12:36:31
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Gdyby nie liczba Polakow w Uk taka sytuacja moglaby sie przytrafic ;)

    --
    rgds

  • 17. Data: 2009-05-27 13:19:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w
    wiadomości news:17lij2j5v4ikn$.dlg@lepper.institute.com...

    m-cards/

    > świetnie. A teraz spróbuj to zamówić nie mając adresu w UK.

    Hm, czy "County" na stronie to drobna literowka czy nie ? :-)

    J.

  • 18. Data: 2009-05-27 13:21:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 27 May 2009 15:19:31 +0200, J.F. napisał(a):

    >>> http://www.t-mobile.co.uk/shop/free-pay-as-you-go-si
    m-cards/

    > Hm, czy "County" na stronie to drobna literowka czy nie ?

    Wow, faktycznie -- już mi się przed oczyma mieni.
    Inna sprawa, że od kiedy oni county w adresach podają?

  • 19. Data: 2009-05-27 17:18:46
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl>

    "G Nowak" <g...@g...com> wrote in message

    > 1) tmobile nie zaklada simlockow

    to ci nowosc

    > 2) karte tmobile mozesz dostac za free wpisujac odpowiednie slowa w google

    ziew, mam to po co mi?

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 14408

  • 20. Data: 2009-05-28 16:51:18
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w
    > wiadomości news:17lij2j5v4ikn$.dlg@lepper.institute.com...

    > Hm, czy "County" na stronie to drobna literowka czy nie ? :-)

    County to coś zupełnie innego niż country.

    --
    gs