  • 1. Data: 2011-07-08 12:40:36
    Temat: CB w Niemczech Austrii i we Włoszech
    Od: "Paweł Kajak" <a...@o...pl>

    Witam!
    Mam radio President Tommy. Na wyświetlaczu jest znaczek że odbiera w AM.
    Czy jadąc przez Niemcy i Austrię muszę radio jakoś przestarjać, czy wogóle
    je wyłączyć i schować?
    Czy w tych krajach używa się ogólnego kanału 19 czy jest jakoś inaczej?

    --
    Paweł Kajak
    Renault Espace 2.0T z naklejką

  • 2. Data: 2011-07-08 12:48:58
    Temat: Re: CB w Niemczech Austrii i we Włoszech
    Od: "Marco" <k...@i...pl>

    > Witam!
    > Mam radio President Tommy. Na wy?wietlaczu jest znaczek że odbiera w AM.
    > Czy jad?c przez Niemcy i Austrię muszę radio jako? przestarjać, czy wogóle
    > je wył?czyć i schować?
    > Czy w tych krajach używa się ogólnego kanału 19 czy jest jako? inaczej?
    >

    > --
    > Paweł Kajak
    > Renault Espace 2.0T z naklejk?
    Witam,
    W Austrii jest zakaz uzywania jakikolwiek CB, a w Niemczech uzywa sie 28
    kanalu - polski drogowy kanał za granica.
    Marco

  • 3. Data: 2011-07-08 13:04:36
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Witam,
    > W Austrii jest zakaz uzywania jakikolwiek CB,

    Nie jakichkolwiejk tylko można używać na FM i w piątkach. Radio z
    mozliwością przełaczania odpada.

  • 4. Data: 2011-07-08 13:10:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-08 13:04, Marek P. pisze:

    > Nie jakichkolwiejk tylko można używać na FM i w pištkach.

    Owszem, tak.

    > Radio z mozliwo?ciš przełaczania odpada.

    Owszem, nie.

  • 5. Data: 2011-07-08 13:39:18
    Od: "Mac" <3...@b...com.pl>

    > Mam radio President Tommy. Na wyświetlaczu jest znaczek że odbiera w AM.
    > Czy jadąc przez Niemcy i Austrię muszę radio jakoś przestarjać, czy wogóle
    > je wyłączyć i schować?

    A ma ktoś pod ręką informacje o zasadach używania CB w Czechach, Słowenii i
    Chorwacji?

    --
    Mac

  • 6. Data: 2011-07-08 15:12:24
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Owszem, tak.

    > Owszem, nie.

    http://www.mondeoklubpolska.pl/showthread.php/20276-
    Legalno%C5%9B%C4%87-CB-w-Austrii

    Tu informacja o innych krajach
    http://img354.imageshack.us/img354/4735/cbradio017mz
    .jpg
    http://img325.imageshack....bradio029kl.jpg
    http://img325.imageshack....bradio039hl.jpg
    http://img354.imageshack....bradio044dg.jpg

  • 7. Data: 2011-07-08 18:13:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-08 15:12, Marek P. pisze:

    > http://www.mondeoklubpolska.pl/showthread.php/20276-
    Legalno%C5%9B%C4%87-CB-w-Austrii

    Tak, czytałem.

  • 8. Data: 2011-07-08 19:38:18
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Legalno%C5%9B%C4%87-CB-w-Austrii

    > Tak, czytałem.

    no to powiedz na czym opierasz swoją wiedze.
    Ja też wiem, ze radio nie może mieć multistandartu.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 9. Data: 2011-07-09 01:00:31
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ja też wiem, ze radio nie może mieć multistandartu.

    To co robia kierowcy ciezarowek? Maja 2 radia, 1 do cywilizowanej czesci
    swiata: Bialorus, Albania, Polska, a 2 do Austrii?;-)
    A moze miec mozna, tylko uzywac nie, czyli jak u nas z antyradarami.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2011-07-11 08:09:00
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-07-08 19:38, *Kuba (aka cita)* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    Legalno%C5%9B%C4%87-CB-w-Austrii

    > no to powiedz na czym opierasz swoją wiedze.
    > Ja też wiem, ze radio nie może mieć multistandartu.

    I teoretycznie masz rację, ale praktyka pokazuje coś innego. Sam byłem w
    Guntramsdorf (pod Wiedniem) z zamontowanym CB i rozmawiałem na 28 AM z
    kierowcami polskich ciężarówek. No ale mnie nikt nie zatrzymywał :).
    Kłopoty możesz mieć jedynie w razie kontroli i to tylko jak policjant
    będzie upierdliwy.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)