  • 1. Data: 2009-05-13 10:02:53
    Temat: CF pretec czy lexar?
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Czy w ogole jest jakas różnica, zależy mi oczywiście na trwałości i
    bezpieczeństwie. Obie mają wieczyste gwarancje, lexar troszke droższy.
    Przymierzam sie do zakupu karty 16GB.

    pozdrawiam
    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 2. Data: 2009-05-13 11:49:44
    Temat: Re: CF pretec czy lexar?
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Ja bym brał lexara.
    Mam 2 karty Preteca Cheetach 80x, i wprawdzie mnie nie zawiodły, ale te 80x
    to na papierze...
    Od pewnego czasu trzymam się Sandiska i Lexara.

  • 3. Data: 2009-05-13 13:39:22
    Od: Edtheduck <e...@i...pl>

    Działo się to dnia Wed, 13 May 2009 12:02:53 +0200, nagle pojawiła się
    zakapturzona postać, która przedstawiła się jako K.M.C. i złowieszczym
    szeptem wysyczała:

    > Czy w ogole jest jakas różnica, zależy mi oczywiście na trwałości i
    > bezpieczeństwie. Obie mają wieczyste gwarancje, lexar troszke droższy.
    > Przymierzam sie do zakupu karty 16GB.

    Ja zawiodłem się na jednym SanDisk Extreme III, co gorsza zapodział mi się
    gdzieś dowód sprzedaży :( ale firma jest dobra. Wspomniałem tylko po to,
    żeby pokazać, że błędy zdarzają się każdemu

    Mam kartę Pretec 333x i jestem z niej bardzo zadowolony.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-05-13 19:49:45
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Edtheduck pisze:
> [...]
    > żeby pokazać, że błędy zdarzają się każdemu
    >
    > Mam kartę Pretec 333x i jestem z niej bardzo zadowolony.

    Po prostu kupiłeś podróbkę, niestety jest ich cała masa. Znajoma nie tak
    dawno miała niemalże identyczną kartę jak moja, nawet nadruk był prawie że
    podobny. Karta jednak od razu było widać że jest znacznie wolniejsza.
    Tobie pewnie też taka się trafiła niestety.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 5. Data: 2009-05-13 22:35:06
    Od: "M_X" <r...@p...onet.lp>

    "Złoty" Lexar od prawie 2 lat sprawuje się bez zarzutu - karta użytkowana
    naprzemiennie z Canonami 400D i 50D.

    POZDRAV
    M_X

  • 6. Data: 2009-05-14 07:51:03
    Od: s...@g...com

    czesc,
    ja mam:

    pretec x80 4GB - 3 lata - bez problemów (kiedyś szybka) - obudowa
    metalowa
    pretec x333 4GB - 1 rok - wymiata - obudowa metalowa
    pretec x222 4GB - 1 miesiąc - ok - nawet szybka - obudowa plastikowa

    Arek

    pretec polecam - lexara nie mialem.

  • 8. Data: 2009-05-14 16:10:34
    Od: Edtheduck <e...@i...pl>

    Działo się to dnia Wed, 13 May 2009 21:49:45 +0200, nagle pojawiła się
    zakapturzona postać, która przedstawiła się jako dominik i złowieszczym
    szeptem wysyczała:

> [...]
    > podobny. Karta jednak od razu było widać że jest znacznie wolniejsza.
    > Tobie pewnie też taka się trafiła niestety.

    Czy to podróbka pewności nie mam, ale kupowałem w sprawdzonym sklepie.
    Opakowanie, dodatki, wyglądało autentycznie :-)

    pozdrawiam
    --
    Edtheduck _
    >*)_