  • 1. Data: 2009-05-12 15:31:59
    Temat: Pstrykniete, dziczyzna i makro
    Od: lukaszsauc <l...@w...pl>

  • 2. Data: 2009-05-13 11:08:29
    Temat: Re: Pstrykniete, dziczyzna i makro
    Od: a402 <z...@o...pl>

  • 3. Data: 2009-05-13 11:28:06
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    a402 napisał(a):
    > lukaszsauc pisze:
    >> dziczyzna
    >>
    >> http://www.flickr.com/photos/lukaszsauc/3522642134/s
    izes/o/

    > fioletowe te jelonki.

    Nie pisz takich rzeczy! Była kiedyś książka wydana przez iskry, z serii
    sf, nie pamiętam tytułu i autora, chodziło o budowę maszyny obiektywnie
    oceniającej piękno, było tam takie zdania:

    Wygrał obraz przedstawiający tłuste nimfy plasające wokół fioletowego
    jelenia o spojrzeniu zdeklarowanego kryminalisty.

    wer

  • 4. Data: 2009-05-13 11:36:15
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    b...@n...pl pisze:

> [...]
    >
    > Wygrał obraz przedstawiający tłuste nimfy plasające wokół fioletowego
    > jelenia o spojrzeniu zdeklarowanego kryminalisty.

    a mnie się podoba ta dziczyzna

    pozdrowienia
    Andrzej

  • 5. Data: 2009-05-13 11:40:37
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    lukaszsauc pisze:
    > dziczyzna
    >
    > http://www.flickr.com/photos/lukaszsauc/3522642134/s
    izes/o/

    A nie macie nieodpartego wrażenia że oglądacie zdjęcie 10-cm figurek
    zwierząt na makiecie łąki?

  • 6. Data: 2009-05-13 11:46:22
    Od: "Pelos" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:guebj0$451$1@news2.ipartners.pl...

    izes/o/

    > A nie macie nieodpartego wrażenia że oglądacie zdjęcie 10-cm figurek
    > zwierząt na makiecie łąki?

    Ch... z jelonkami - ale co to jest na tym makrze... To dlugie z kropelka.
    Autorze ?

    pozdro

    --
    Pelos
    http://fotoblog.pelos.pl

  • 7. Data: 2009-05-13 11:47:30
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    Ja je mam (takie wrażenie). Bardziej podoba mi się to makro chociaż i tam
    koloru brakuje.
    Sarenki raczej nieciekawe.

    Pzdr, MW

  • 8. Data: 2009-05-13 18:26:01
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    b...@n...pl pisze:

> [...]
    >
    > Wygrał obraz przedstawiający tłuste nimfy plasające wokół fioletowego
    > jelenia o spojrzeniu zdeklarowanego kryminalisty.

    To bylo bardziej skomplikowane, bo ta maszyna jednoczesnie tworzyla i
    jej celem bylo stworzenie obiektywnego najlepszego dziela :) A stworzona
    byla o ile dobrze pamietam przez faceta, ktory byl geniuszem w stanie
    upojenia alkoholowego. Niestety nie pamietam autora, ale bohater jakos
    sie nazywal Gellager czy cos w tym stylu.

  • 9. Data: 2009-05-13 18:56:51
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 13 May 2009 20:26:01 +0200, "T.M.F." <t...@n...mp.pl>
    wrote:

> [...]
    >upojenia alkoholowego. Niestety nie pamietam autora, ale bohater jakos
    >sie nazywal Gellager czy cos w tym stylu.

    konstruktor sie gallegher nazywal, a wymyslil to henry kuttner wraz z
    zona. nie jestem pewien, ale to opowiadanko powinno byc chyba w tomiku
    "stos klopotow". <rs>

  • 10. Data: 2009-05-13 21:09:49
    Od: lukaszsauc <l...@w...pl>

    Dnia 13-05-2009 o 12:46:22 Pelos <p...@p...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisa? w
    > wiadomo?ci news:guebj0$451$1@news2.ipartners.pl...

    hmmmm zyczylbym sobie robic takie makiety :))
    niestety niepotrafie :)

    > Ch... z jelonkami - ale co to jest na tym makrze... To dlugie z kropelka.
    > Autorze ?
    >
    > pozdro

    pomijajac jelonki, to grzybek :)
    niestety brak mi dociekliwosci zeby nazwa grzybka operowac ;P