  • 1. Data: 2015-04-25 21:24:49
    Temat: CO kupic
    Od: capicorn <jakumat@_NOSPAM_WP.pl>

    Siema,jestem nowy. Chciałbym kupić dosyć tani motocross/enduro do jazdy po
    lesie/drogach polnych. Jestem laikiem , mam pytanie czy motocross jezdzi
    tylko po torze motocrossowym czy ednuro tez? Mam 15 lat 168cm i 60 kg.

  • 2. Data: 2015-04-29 21:12:36
    Temat: Re: CO kupic
    Od: diablomen00 <wiktorpruchnik@_NOSPAM_onet.pl>

    capicorn napisal

    > Siema,jestem nowy. Chciałbym kupić dosyć tani motocross/enduro do jazdy po
    > lesie/drogach polnych. Jestem laikiem , mam pytanie czy motocross jezdzi
    > tylko po torze motocrossowym czy ednuro tez? Mam 15 lat 168cm i 60 kg.

    Zacznijmy od tego jaka kwote chcesz przeznaczyc na motocykl.

  • 3. Data: 2015-04-29 22:22:54
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-04-25 o 21:24, capicorn pisze:
> [...]
    > po lesie/drogach polnych. Jestem laikiem , mam pytanie czy motocross
    > jezdzi tylko po torze motocrossowym czy ednuro tez? Mam 15 lat 168cm i

    Jeśli założymy że motocross to najczęściej 2T, to bardziej uniwersalne
    będzie enduro 4T. Silnik 4T ma przyjemniejszą charakterystykę oddawania
    mocy.

    --
    pozdrawiam
    Piotr