  • 1. Data: 2015-04-23 10:32:47
    Temat: jaka słuchawka BT pod kask?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    Hej!

    Takie prawo, że łatwo prawko stracić - nie pochwalam jazdy jak szaleniec
    ale przecież trzeba kiedyś w końcu użyć innego biegu niż "1" ;)

    Ponieważ w aucie sprawdza mi się doskonale Yanosik - przydałby się takowy
    tez na moto. Odpadają wszelkie uchwyty na telefon do kierownicy - nie
    widać, nie słychać, trzeba się koncentrować, co nie jest bezpieczne.

    Przydałaby się więc słuchawka która zmieści się pod kask i będzie wygodna.
    Kask mam caberga ale nieprzystosowany w żaden sposób do montażu takowej.

    Czy ktoś z Was używa takiej słuchawki i może coś polecić? Chodzi o samą
    słuchawkę, bez mikrofonu (nie wiem czy takie coś w ogóle jest na rynku :)
    I jak używacie - napiszcie parę słów jak to się sprawdza w praktyce!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 2. Data: 2015-04-23 11:34:43
    Temat: Re: jaka słuchawka BT pod kask?
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Sz." <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    =====================
    Nie kombinuj z BT.
    Najprostsza słuchawka tel. na kabelku.
    Jak mówisz uchwyty udpadają, więć telefon zawsze będziesz miał przy sobie.
    Odpada ładowanie, parowanie ...
    Prosta, mała i tania.
    To wg. mnie.
    Pozdrawiam - JK

  • 3. Data: 2015-04-23 16:11:22
    Temat: Re: jaka s�uchawka BT pod kask?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 kwietnia 2015 11:34:41 UTC+2 użytkownik JK napisał:

> [...]
    > Najprostsza słuchawka tel. na kabelku.
    > Jak mówisz uchwyty udpadają, więć telefon zawsze będziesz miał przy sobie.

    W sumie masz racje. Bede szukal czegos co nie bedzie w ucho uwierac zbyt
    mocno w kasku :) Na allegro widzialem takie duze szerokie plaskie pod kask,
    moze sie sprawdza. Dzieki :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.