  • 1. Data: 2014-06-13 12:04:13
    Temat: CP wypowiedzenie umowy pakiet Mini HD
    Od: "Serwis" <s...@i...com.pl>

    Chyba sie zagalopowalem
    15 m-cy temu kupilem pakiet mini hd w cyfrowym polsacie z umowa na tyle samo
    miesiecy ze sprzetem na wlasnosc czyli tunerem HD 3000 mini
    Wypowiedzialem umowe z 3 miesiecznym okresem i wlasnie dzis zostala ona
    zakonczona. W ofercie bylo ze po okresie umowy wszystkie kanaly zostaja a
    okienko powiedzialo ze karta nieaktywna.
    Czy popelnilem blad wypowiadajac umowe nie zaznaczjac ze chce dalej
    korzystac z ofertyt ale juz bez abonamentu i czym ewentualnie sie podpierac
    zeby odblokowali zaznaczam ze ta oferta z ktorej skorzystalem jest juz
    nieaktywna a w umowie tego nie ma.

  • 2. Data: 2014-06-15 23:15:47
    Temat: Re: CP wypowiedzenie umowy pakiet Mini HD
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 13.06.2014 12:04, Serwis pisze:
> [...]
    > zeby odblokowali zaznaczam ze ta oferta z ktorej skorzystalem jest juz

    to jest tak jak się daje nabrać na dekoder "na własność".
    kiedyś odblokowywali, jeżeli klient nie zalegał z opłatami.
    Myślę, że nie robią łaski - są kanały bezpłatne, które możesz oglądać.