  • 1. Data: 2012-10-30 20:53:40
    Temat: CPLD - literatura
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Z jakimi pozycjami warto zapoznać w ramach zapoznawania się z CPLD?
    Kurs z EdW znam. Wiele (jak dla mnie) nie wnosi.
    Za to PDFy odostępniane przez xilinxa _jeszcze_ niewiele wnoszą... ;)

    Sławek
    --
    ________ Shrek mówi, że lord Farquaad ma jakiś kompleks.
    _/ __/ __/ Jak dla mnie, to on ma małyyy... -- osioł

  • 2. Data: 2012-10-30 23:16:08
    Temat: Re: CPLD - literatura
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 30 Paź, 20:53, Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night> wrote:
    > Z jakimi pozycjami warto zapoznać w ramach zapoznawania się z CPLD?
    > Kurs z EdW znam. Wiele (jak dla mnie) nie wnosi.
    > Za to PDFy odostępniane przez xilinxa _jeszcze_ niewiele wnoszą... ;)

    Zacznij od tego:

    http://www.eecg.toronto.edu/~jayar/pubs/brown/survey
    .pdf

    Następnie pdf'y właśnie z Xilinxa.

  • 3. Data: 2012-10-31 09:40:15
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a dlaczego nikt Mu nie zaproponuje "idź na studia"?

    P.S.
    pytanie retoryczne...

  • 4. Data: 2012-10-31 10:02:26
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 31.10.2012 09:40, identyfikator: 20040501 pisze:
    > a dlaczego nikt Mu nie zaproponuje "idź na studia"?
    >
    > P.S.
    > pytanie retoryczne...

    Bo on się chce nauczyć, a nie mieć dyplom ;-)

  • 5. Data: 2012-10-31 19:26:43
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia 30 Oct 2012 20:53:40 +0100, Sławomir Szczyrba napisał(a):

    > Z jakimi pozycjami warto zapoznać w ramach zapoznawania się z CPLD?
    > Kurs z EdW znam. Wiele (jak dla mnie) nie wnosi.

    A co Ci nie pasuje w kursie z EdW?
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 6. Data: 2012-11-01 21:43:25
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Quod non fecerunt barbari, fecit badworm :
    > A co Ci nie pasuje w kursie z EdW?

    W zasadzie to to jest kurs 'jak kupisz naszą płytkę i wklepiesz taki kod,
    to zobaczysz jak miga dioda'. Dobre na sam początek.
    Ja bym wolał kurs na poziomie 'masz cztery wejścia zegarowe, teraz ci
    wytłumaczymy po kiego tyle i dlaczego są ci naprawdę potrzebne. W nastepnym
    odcinku - product term clock.'

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ księżniczka przymierza wszystkie swoje sukienki na raz.

  • 7. Data: 2012-11-02 21:52:47
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia 1 Nov 2012 21:43:25 +0100, Sławomir Szczyrba napisał(a):

    > W zasadzie to to jest kurs 'jak kupisz naszą płytkę i wklepiesz taki kod,
    > to zobaczysz jak miga dioda'. Dobre na sam początek.

    Kurs z EdW niekoniecznie trzeba realizować na ich płytce. Ja
    zaprojektowałem swoją własną ale ponieważ nie mogłem sobie poradzić z
    programatorem na LPT to ostatecznie stanęło na tym:
    http://tinyurl.com/bweypxq (Coolrunner II). Wychodzi raptem 26 zł więcej
    niż zmontowany kit AVT a funkcjonalność znacznie większa.
    > Ja bym wolał kurs na poziomie 'masz cztery wejścia zegarowe, teraz ci
    > wytłumaczymy po kiego tyle i dlaczego są ci naprawdę potrzebne. W nastepnym
    > odcinku - product term clock.'

    Poszukaj w sieci książki "Digital design with CPLD applications and
    VHDL" Roberta Duecka - nie wiem czy ona Ci podejdzie ale to jest pełny
    kurs elektroniki cyfrowej, począwszy od bramek, przez VHDL a skończywszy
    na projekcie prostego procesora softcore. Książka (prawdziwa cegła,
    około 1000 stron) bazuje co prawda na Alterze ale wiele rzeczy jest
    przecież takich samych.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 8. Data: 2012-11-04 22:08:01
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    BOFH excuse 423: It's not badworm compliant.

    > Poszukaj w sieci książki "Digital design with CPLD applications and
    > VHDL" Roberta Duecka - nie wiem czy ona Ci podejdzie ale to jest pełny
    > kurs elektroniki cyfrowej, począwszy od bramek, przez VHDL a skończywszy

    Dzięki.
    Powtórka z układów sekwencyjnych na pewno mi się przyda :)

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ To za karę córuniu. (Seksmisja)