  • 1. Data: 2009-06-19 09:36:01
    Temat: CSS selektory id i problem z atrybutem a
    Od: Pietia <n...@n...pl>

    font-size:13px;

    }
    #menu1 ul a:hover {
    color:#00a5e5;
    }

    html wyglada nastepujaco

    <ul>
    </ul>

    wszystko jest ok ale w momencie jak chce zrobic kolejny selektor id o
    nazwie menu2 i zrobie identyczny kod css dla #menu2 z tym ze
    font-size:13px; bedzie font-size:10px; to po odpaleniu strony wszystko
    wyglada ok dopoki nie klikne na link z #menu1. Po kliknieciu w IE jeden
    link zmniejsza sie do 10px (rozmiar jaki jest w #menu2) a w Mozilli
    calosc listy zmienia sie na 10px. Podpowie ktos co jest skopane? Czemu
    przegladarka mimo ze styl jest dla #menu2 ustawia go w #menu1 ??
    Pietia

  • 2. Data: 2009-06-19 09:45:06
    Temat: Re: CSS selektory id i problem z atrybutem a
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>