  • 1. Data: 2009-06-18 17:02:09
    Temat: OPERA - position relative - różnica 1px
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam, we wszystkich przeglądarkach włącznie z ie6 .. wszystko jest ok.
    Ale opera wyświetla 1px różnicy przy przesunięciu bloku o 2px w lewo
    przez co bloki nie łącza się ze sobą co do 1 px.

  • 2. Data: 2009-06-18 19:02:11
    Temat: Re: OPERA - position relative - różnica 1px
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Thu, 18 Jun 2009 18:02:09 +0100, hazet <h...@n...pl> wrote:

    > Witam, we wszystkich przeglądarkach włącznie z ie6 .. wszystko jest ok.
    > Ale opera wyświetla 1px różnicy przy przesunięciu bloku o 2px w lewo
    > przez co bloki nie łącza się ze sobą co do 1 px.

    Mam dwie szklane kule - pierwsza mówi, że masz layout zakładający dokładną
    wielkość em (a wielkość fontów w różnych przeglądarkach jest odrobinę
    różna).

    Druga kula mówi, że masz zaokrąglane wymiary gdzieś (np. 50% ze 101px to
    loteria).

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 3. Data: 2009-06-18 19:51:34
    Od: hazet <h...@n...pl>

    porneL pisze:

> [...]
    > odrobinę różna).
    >
    > Druga kula mówi, że masz zaokrąglane wymiary gdzieś (np. 50% ze 101px to

    druga kula ma racje :)