  • 1. Data: 2012-02-28 23:48:07
    Temat: Canon a3200is-Pomocy
    Od: " aizaiz" <a...@W...gazeta.pl>

    Witam!
    Zepsuła mi się stara, wysłużona cyfrówka, z uwagi na to, że była u mnie
    ładnych parę już lat nie będę naprawiała. Na szybko muszę kupić jakiś aparat,
    z braku funduszy nie mam zbyt dużego wyboru...

    Natknęłam się przypadkowo w Saturnie na Canon a3200is w cenie ok. 400zł.
    Bardzo proszę wszystkich fachowców o opinie czy warto go kupić, bo nie chcę
    wyrzucić pieniędzy w błoto. Żadnych skomplikowanych zdjęć nie robię:), chodzi
    mi raczej o to aby były one w miarę bez szumów na automacie (mam nie miłe
    doświadczenia z jakimś tanim kodakiem), może ma ktoś jakieś doświadczenie i
    widział efekty zdjęć z tego aparatu.

    Pozdr.

  • 2. Data: 2012-02-29 12:56:12
    Temat: Re: Canon a3200is-Pomocy
    Od: "Omo" <t...@g...pl>

    Użytkownik " aizaiz" napisał w wiadomości grup

[...]

    Witam,
    niedawno nabyłem żonie Canona A 3000is (10 Mpix) i ona jest bardzo
    zadowolona, a ja miło zaskoczony, do "tubyłków" mogę rekomendować. Canon
    A3200is ma 14 Mpix - może to wpłynęło jakoś na szumy ? Tu nie pomogę. Za to
    próbki z A3000 mogę podesłać na priv, jeśli chcesz. Oba aparaty są cenowo
    zbliżone.

    Pozdrawiam - Omo

  • 3. Data: 2012-03-01 15:48:34
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > doświadczenia z jakimś tanim kodakiem), może ma ktoś jakieś doświadczenie

    Zdecydowanie akceptowalny kompakt.
    Canony z serii A zazwyczaj nie rozczarowują :)

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl