  • 1. Data: 2012-02-27 21:06:22
    Temat: spierniczona stabilizacja w sigmie - szaleje
    Od: froff <f...@i...pl>

    hej
    Spierniczyła mi się ostatnio sigma 18-125 OS HSM (wiadomo - miesiąc temu minęła
    gwarancja a ja przez
    ostatni miesiąc jej nie używałem więc nie miała jak się zepsuć jeszcze bardziej
    złośliwie :( ).

    Zepsucie polega na tym, że stabilizacja odstaje szału - trzęsie bez przerwy na
    maksymalnej
    amplitudzie wydając potworne odgłosy. Wygooglałem jakieś informacje - ktoś tak miał i
    winne były
    zimne luty. Rozebrałem ile się dało ale niczego podejżanego na elektronice nie
    wypatrzyłem. Dalej
    bałem się odkręcać - nie miałem pomysłu jak się zabrać, czy to ma sens i czy
    przypadkiem nie
    rozkalibruję optyki.

    A pytanie z innej beczki:
    Czy ktoś tak miał, gdzie naprawiał, na czym polegała naprawa i ile sobie za nią
    zawołali?

    pozdrawiam wszystkich

  • 2. Data: 2012-02-29 13:59:11
    Temat: Re: spierniczona stabilizacja w sigmie - szaleje
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > A pytanie z innej beczki:
    > Czy ktoś tak miał, gdzie naprawiał, na czym polegała naprawa i ile sobie
    > za nią zawołali?

    Ja tak miałem w 17-70. Po mniej więcej 20 tys. zdjęć się popsuła. Momentami
    szalała, momentami nie. Naprawili na gwarancji. Po kolejnych 20 tys. zdjęć
    znów się popsuła. Naprawili na gwarancji. Pozbyłem się jej i nigdy więcej
    Sigmy.
    Naprawiali to tutaj: http://www.foto-service.pl/index.php?mode=4
    Co jak co, ale kontakt z nimi był raczej dobry, więc może podadzą widełki
    cenowe naprawy czegoś takiego.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 3. Data: 2012-03-01 11:16:11
    Od: froff <f...@i...pl>

    On 29.02.2012 14:59, =Marcos= wrote:

> [...]
    > Naprawiali to tutaj: http://www.foto-service.pl/index.php?mode=4
    > Co jak co, ale kontakt z nimi był raczej dobry, więc może podadzą widełki cenowe

    Tak
    Powiedzieli wstępnie, że 492zł no i koszty wysyłki :(
    BTW: Moja padła po ok 9tys zdjęć.