  • 1. Data: 2014-07-12 13:18:47
    Temat: Cell info@orange
    Od: "chatramm" <s...@n...pl>

    Dlaczego nie działa w Orange informacja o sieci?

  • 2. Data: 2014-07-12 13:23:21
    Temat: Re: Cell info@orange
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    chatramm wydumał(a) w news:53c11998$0$2238$65785112@news.neostrada.pl :
    > Dlaczego nie działa w Orange informacja o sieci?

    SOA#1

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 3. Data: 2014-07-12 15:15:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Jul 2014 13:23:21 +0200, MichaelData(R) napisał(a):
    > chatramm wydumał(a) w news:53c11998$0$2238$65785112@news.neostrada.pl :
    > SOA#1

    Z tym akurat roznie bywa.
    Kiedys tak ze zdziwieniem odkrylem ze mi rozne CB przychodza.
    Bylo w telefonie kilka kanalow subskrybowanych, ale Era ich we
    Wroclawiu i okalicach nie nadawala. Trzeba bylo dalej wyjechac.

    J.

  • 4. Data: 2014-07-12 20:03:52
    Od: marlod <k...@g...pl>

    On 12/07/2014 15:15, J.F. wrote:

> [...]
    > Bylo w telefonie kilka kanalow subskrybowanych, ale Era ich we
    > Wroclawiu i okalicach nie nadawala. Trzeba bylo dalej wyjechac.

    Po upgradzie w Network juz nie ma Cell Info.