  • 1. Data: 2013-02-06 21:43:22
    Temat: Centralka Satel CA-64.
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Cześć,

    Wiecie może jak jest zbudowana ładowarka akumulatorka 3,6V NiCd
    podtrzymującego w tej centralce?
    Czy z "braku laku" mogę go podmienić na litowy, czy będą gwarantowane
    fajerwerki?

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 2. Data: 2013-02-06 22:41:30
    Temat: Re: Centralka Satel CA-64.
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-02-06 21:43, Andrzej W. wrote:
> [...]
    > podtrzymującego w tej centralce?
    > Czy z "braku laku" mogę go podmienić na litowy, czy będą gwarantowane

    Ja bym nie ryzykował.

    Włodek

  • 3. Data: 2013-02-06 23:40:32
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2013-02-06 22:41, Włodzimierz Wojtiuk pisze:> On 2013-02-06
    21:43, Andrzej W. wrote:

    > Ja bym nie ryzykował.

    Wiem jakie jest ryzyko.
    Jednak jeśli nie ma tam typowej ładowarki NiCd tylko zwykły stabilizator
    np. na 4V lub mniej to wszystko powinno działać jak należy.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 4. Data: 2013-02-07 10:54:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 06 Feb 2013 21:43:22 +0100, Andrzej W. napisał(a):

    > Czy z "braku laku" mogę go podmienić na litowy, czy będą gwarantowane
    > fajerwerki?

    Napisz lub zadzwoń do Satela. Ale ja bym nie ryzykował tej podmiany.
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2013-02-07 10:59:57
    Temat: Odp: Centralka Satel CA-64.
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    A czemu nie kupisz oryginalnego? Ja kiedyś wymieniałem w jakiejś centrali.

    http://www.katalog.micros.com.pl/katalog.php?kat=067
    065,Akumulatory_NiMH_i_NiCd,Baterie,_akumulatory,_%B
    3adowarki.

    PC

  • 6. Data: 2013-02-07 12:15:34
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej W." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podtrzymującego w tej centralce?
    > Czy z "braku laku" mogę go podmienić na litowy, czy będą gwarantowane

    Podmienić możesz, pod warunkiem, że podmienisz też ładowarkę - uwarunkowania
    ładowania NiCd/NiMH są inne, niż Li-Ion, nawet, jeśli będą się zgadzać
    napięcia. Pomyłka może być nieprzyjemna w skutkach.