  • 1. Data: 2011-01-18 17:28:01
    Temat: Ceny D90 w MediaMArkt i Saturn zna ktoś ?
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Witam
    Czy ktoś ostatnio był w sklepach MediaMarkt lub Saturn i zna ceny body Nikon
    D90 lub z obiektywem 18-105 ?
    Interesują mnie te sklepy ze względu na raty 0% :)
    Pytanko jeszcze o obiektyw szerokokątny do tej puszki, czy jest coś w miarę
    taniego poniżej 14 mm np manualnego ?
    chciałbym obiektyw który złapie mi większą panoramę

  • 2. Data: 2011-01-18 21:51:34
    Temat: Re: Ceny D90 w MediaMArkt i Saturn zna ktoś ?
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Interesują mnie te sklepy ze względu na raty 0% :)

    Witam,
    też chciałem kupić na raty 0% tylko laptopa i okazało się, że i owszem
    raty są 0% (30 x 0%) tylko że doliczają do tego ubezpieczenie na
    utratę pracy. Chodzi o to, że jak stracisz pracę, zarejestrujesz się w
    zatrudniaku i dostaniesz zaświadczenie, że jesteś bezrobotny to bank
    WSPANIAŁOMYŚLINIE pozwoli ci nie spłacać rat przez 6 miesięcy. Zapewne
    procent wtedy jest już nie 0%, a około 25-30% (to jest akurat napisane
    na umowie takimi malutkimi literkami :-)). Co do ubezpieczenie to za
    sprzęt wart 3000 zł w jednym banku było niecałe 400 zł, natomiast w
    drugim 720 zł. Na dodatek teraz nie można zrezygnować z tej opcji (z
    tego dobrowolnego ubezpieczenia). Niecały rok temu jak kupowałem duży
    telewizor to faktycznie to ubezpieczenie było dobrowolne.

    Pozdrawiam
    Les

  • 3. Data: 2011-01-18 22:00:06
    Od: Les <s...@p...fm>

    I jeszcze jedno mi się przypomniało - podobno w niektórych bankach jak
    się bierze na 10 rat to nie liczą tego ubezpieczenia (AIG na pewno -
    sprawdzone miesiąc temu).

    Pozdrawiam
    Les

  • 4. Data: 2011-01-18 22:17:36
    Od: adal <a...@a...eu>

    W dniu 2011-01-18 18:28, . pisze:
> [...]
    > miarę taniego poniżej 14 mm np manualnego ?
    > chciałbym obiektyw który złapie mi większą panoramę

    W czterech MediaMarkt które odwiedziłem, D90 były tylko w zestawach
    (sytuacja z grudnia) teraz w dwu sklepach MM nawet tego nie było.
    :(

  • 5. Data: 2011-01-19 22:32:42
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "Les" <> napisał w wiadomości ...

    > też chciałem kupić na raty 0% tylko laptopa i okazało się, że i owszem
    > raty są 0% (30 x 0%) tylko że doliczają do tego ubezpieczenie na
    > utratę pracy.

    wystarczy nie dać się wrobić w to ubezpieczenie :)
    wszelkie tego typu "dodatki" są nieobowiązkowe,
    po prostu sprzedawcę dostaje dodatkową kasę
    jak opchnie frajerowi jakieś gówniane ubezpieczanie :)

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz