  • 1. Data: 2010-10-06 19:17:21
    Temat: Chrome ucina content przez skrypt equal w Jquery
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam,

    oto skrypt wykorzystujący jquery:

    function equalHeight(group) {
    tallest = 0;
    group.each(function() {
    thisHeight = $(this).height();
    if(thisHeight > tallest) {
    tallest = thisHeight;
    }
    });
    group.height(tallest);
    }
    $(document).ready(function() {
    equalHeight($("#content, #sidebar"));
    });

    Wszystko jest ok w ff, ie a googe chrome ucina paginacje (ostatni blok w
    content) tak jakby jej nie było. Clear nic nie daje.

  • 2. Data: 2010-10-07 11:31:29
    Od: beherit / pn <b...@s...firenet.eu.org>

    W dniu 2010-10-06 21:17, hazet pisze:
> [...]
    >

    > Wszystko jest ok w ff, ie a googe chrome ucina paginacje (ostatni blok w
    > content) tak jakby jej nie było. Clear nic nie daje.

    Hmm chrome 7 (tydzień temu dostępna tylko wersja developerska) ma
    problem z oddawaniem z DOMu wysokości obiektu, jeśli nie jest ustawiona
    na sztywno.
    Możesz najpierw przelecieć obiekty i ustawić im na sztywno wysokość:

    $('#content, #sidebar').one('load',
    function() {
    var $imgHeight = $(this).height();
    });

    , a później wrzucić je do equalHeight. Ps. Weź pod uwagę, że warto w
    equalHeight wyliczyć także marginesy, paddingi, bordery, żeby wszystko
    trzymało się rąk i nóg :).

    Pozdrawiam,
    Paweł * http://www.teleit.pl

  • 3. Data: 2010-10-07 11:32:32
    Od: beherit / pn <b...@s...firenet.eu.org>

> [...]
    > na sztywno.
    > Możesz najpierw przelecieć obiekty i ustawić im na sztywno wysokość:

    Apropo chrome7dev - trzeba tam uważać także w jQuery na zapis
    'element > dziecko' też ma problem z łapaniem tego.

  • 4. Data: 2010-10-08 11:35:31
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 06 Oct 2010 21:17:21 +0200, hazet napisał(a):

    > Wszystko jest ok w ff, ie a googe chrome ucina paginacje (ostatni blok w
    > content) tak jakby jej nie było. Clear nic nie daje.

    Miałem kiedyś podobny problem z webkitem. Sprawdź to rozwiązanie:

    http://stackoverflow.com/questions/318630/get-real-i
    mage-width-and-height-with-javascript-in-safari-chro
    me/318796#318796

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2010-10-10 12:10:19
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Borys Pogoreło pisze:

    > Miałem kiedyś podobny problem z webkitem. Sprawdź to rozwiązanie:
    >
    > http://stackoverflow.com/questions/318630/get-real-i
    mage-width-and-height-with-javascript-in-safari-chro
    me/318796#318796

    Sprawdziłem ten sposób,
    kombinowałem też z funkcją wyżej,
    kombinowałem z clear,

    i nic, nadal chrome tego nie akceptuje

  • 6. Data: 2010-10-10 14:51:34
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 10 Oct 2010 14:10:19 +0200, hazet napisał(a):

    > Sprawdziłem ten sposób,
    > kombinowałem też z funkcją wyżej,
    > kombinowałem z clear,
    >
    > i nic, nadal chrome tego nie akceptuje

    Wystaw gdzieś przykład, to może ktoś wpadnie na rozwiązanie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2010-10-10 16:07:25
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Borys Pogoreło pisze:

    > Wystaw gdzieś przykład, to może ktoś wpadnie na rozwiązanie.

    Próbowałem drogą CSS przez one true layout ale tu też chrome ma problem.
    Wywala border od sidebaru, co rozwala efekt equalheight gdyż go nie ma.

    #content {
    float: left;
    width: 682px;
    padding-top: 10px;
    overflow: hidden;
    }

    #pagination {
    width: 310px;
    margin: 30px auto;
    overflow: hidden;
    }

    #sidebar {
    float: right;
    width: 275px;
    margin-top: 20px;
    overflow: hidden;
    border-left: 1px dashed #ddd;
    }

    function equalHeight(group) {
    var tallest = 0;
    group.each(function() {
    var thisHeight = $(this).height();
    if(thisHeight > tallest) {
    tallest = thisHeight;
    }
    });
    group.height(tallest);
    }
    $(document).ready(function() {
    equalHeight($("#sidebar, #content"));
    });

    Oto wszystkie potrzebne dane. Swoją drogą, ciekawe co zrobić teraz z
    chrome skoro żaden z tych najbardziej popularnych sposobów otl i js nie
    działa.

  • 8. Data: 2010-10-10 18:08:49
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 10 Oct 2010 18:07:25 +0200, hazet napisał(a):

    > Oto wszystkie potrzebne dane. Swoją drogą, ciekawe co zrobić teraz z
    > chrome skoro żaden z tych najbardziej popularnych sposobów otl i js nie
    > działa.

    Daj jakiś działający przykład, bo raczej nikomu się nie będzie chciało
    zgadywać jaką masz tam treść i strukturę HTML-a.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2010-10-13 17:39:26
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Borys Pogoreło pisze:

    > Daj jakiś działający przykład, bo raczej nikomu się nie będzie chciało
    > zgadywać jaką masz tam treść i strukturę HTML-a.

    Witam,
    metodą prób i błędów doszedłem do rozwiązania.
    Po pierwsze, zauważyłem, że chrome nie zawsze ucina content przy
    wykorzystaniu tego skryptu. Trzeba znaleźć odpowiedzialny za to element.
    W moim przypadku, występowanie tagu img wewnątrz diva było problemem.
    Jednak nie ustaliłem konkretów pomimo wywalenia całego formatowania css,
    sam img powodował ten bajzel.

  • 10. Data: 2010-10-13 17:58:32
    Od: hazet <h...@n...pl>

    hazet pisze:

> [...]
    > W moim przypadku, występowanie tagu img wewnątrz diva było problemem.
    > Jednak nie ustaliłem konkretów pomimo wywalenia całego formatowania css,

    Wgłębiłem się w to jeszcze bardziej i :

    - powodem ucinania kontentu, złego obliczania wysokości bloku, są obrazy
    img wewnątrz niego

    Rozwiązanie: ustawić width i height dla tego obrazu.

    Problem: jak to zrobić hurtowo w wordpressie ? Zapewne przez js, jeśli
    ktoś zna jakiś skrypt któy wyszuka wszystkie img, odczyta ich
    width/height i wstawi do tagu , byłbym wdzięczny :)