  • 1. Data: 2011-12-16 08:06:44
    Temat: Ciepłomierz Kamstrup Multical 2
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Nie mam instrukcji a szklana kula google milczy. Nie wiem więc jak wejść w
    tryb serwisowy. Nie wiem także jak i gdzie podłącza się czujniki temperatury
    oraz impulsator przepływu.

    Marek

  • 2. Data: 2011-12-16 10:25:49
    Temat: Re: Ciepłomierz Kamstrup Multical 2
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Google nei dziala?
    http://kamstrup.pl/media/921/file.pdf
    Dzizus...

  • 3. Data: 2011-12-16 10:28:06
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 12/16/2011 11:25 AM, wchpikus pisze:
    > Google nei dziala?
    > http://kamstrup.pl/media/921/file.pdf
    > Dzizus...

    Nie wiem, ale jesli nie umiesz znalesc prostej instrukcji w google (3
    sek, szukania) to lepiej nie bierz sie za podlaczanie, stracisz swieta,
    nowy rok i moze do ferii uda sie podlaczyc?
    Bez urazy..ale to juz smierdzi leniem

  • 4. Data: 2011-12-16 10:30:08
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    http://kamstrup.pl/media/14790/file.pdf

  • 5. Data: 2011-12-16 11:36:21
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "wchpikus" <w...@w...wp.pl> wrote in message

> [...]
    > sek, szukania) to lepiej nie bierz sie za podlaczanie, stracisz swieta,
    > nowy rok i moze do ferii uda sie podlaczyc?

    Ależ kolega Marek niczego od ciebie ani od grupy nie chciał. Nic też nie wspominał,
    że zamierza uruchomić tryb serwisowy i podłączać cokolwiek.

    Marek po prostu złożył oświadczenie że czegoś nie znalazł i że czegoś nie wie.

  • 6. Data: 2011-12-16 13:04:47
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    No to przepraszam:)

  • 7. Data: 2011-12-16 13:09:09
    Od: "d530" <d...@p...com>

    > No to przepraszam:)

    Ja też :-)

  • 8. Data: 2011-12-16 13:31:59
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "wchpikus" <w...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Google nei dziala?
    > http://kamstrup.pl/media/921/file.pdf
    > Dzizus...

    Spierdalaj na drzewo. To nie ten model. Nauczy się czytać ze zrozumieniem,
    wróć na grupę i przeczytaj raz jeszcze o jaki model pytałem.

    Marek

  • 9. Data: 2011-12-16 13:37:30
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > http://kamstrup.pl/media/14790/file.pdf

    Dwa razy podsyłasz łajzo pdfy a nie raczysz zauważyć że dotyczą zupełnie
    innego urządzenia.
    I żeby nie było, wczoraj już je wszystkie przeglądałem. W moim nie ma
    takiego menu jak w tych PDFach a i wyprowadzenia są też zupełnie inne.

    Marek

  • 10. Data: 2011-12-16 13:39:31
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "d530" <d...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]

    >wspominał, że zamierza uruchomić tryb serwisowy i podłączać >cokolwiek.

    >Marek po prostu złożył oświadczenie że czegoś nie znalazł i że czegoś nie

    Póki co, doszedłem gdzie zasilanie i wejścia czuników PT500 ale nie wiem co
    i jak z impulsatorem. Nie działają też żadne sztuczki z wejściem w tryb
    serwisowy.

    Marek