  • 1. Data: 2018-01-05 08:10:27
    Temat: Cierpliwosc poplaca
    Od: p...@g...com

    https://www.abendblatt.de/hamburg/article213012475/W
    ilde-Verfolgungsjagd-ueber-160-Autobahn-Kilometer.ht
    ml

    tak to nie pomylka scigali go przez 160 km liczac pewnie ze skonczy sie paliwo :-)

    PS niech ktos kupi tym gamoniom CB i nauczy jak prosic mobilki po
    polsku/czesku/rosyjsku czy rumunsku zeby zablokowac A24 bo czubek jedzie :-)

  • 2. Data: 2018-01-05 08:15:43
    Temat: Re: Cierpliwosc poplaca
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2018 o 08:10 <p...@g...com> pisze:

    > PS niech ktos kupi tym gamoniom CB i nauczy jak prosic mobilki po
    > polsku/czesku/rosyjsku czy rumunsku zeby zablokowac A24 bo czubek jedzie
    > :-)

    Policja to chyba nie, ale ich drogowcy mają CB. Przy jakimś
    incydencie/robotach drogowych ustawiają przy autostradzie automat CB,
    który na kanale 28 poprawną polszczyzną nadaje tekst: "uwaga niebezpieczne
    miejsce". Nadaje ten komunikat na wielu kanałach w wielu językach.
    Zaczątek takiego systemu już jest :-)

    TG

  • 3. Data: 2018-01-05 08:29:02
    Od: p...@g...com

    ciekawe ktory komunikator jako pierwszy udostepni taka funkcje policji, priorytetowy
    (autoryzowany) komunikat moglby byc przydatny, teraz wszystko leci anonimowo

  • 4. Data: 2018-01-05 09:07:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello przemek,

    Friday, January 5, 2018, 8:10:27 AM, you wrote:

    > https://www.abendblatt.de/hamburg/article213012475/W
    ilde-Verfolgungsjagd-ueber-160-Autobahn-Kilometer.ht
    ml

    Linkujesz do płatnych treści w obcym języku...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2018-01-05 09:39:18
    Od: "T." <k...@i...pl>

    ilde-Verfolgungsjagd-ueber-160-Autobahn-Kilometer.ht
    ml

    > Linkujesz do płatnych treści w obcym języku...
    >
    > [...]
    I tak dobrze, że nie do wirusów... :-)
    T.

  • 6. Data: 2018-01-05 09:42:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >PS niech ktos kupi tym gamoniom CB i nauczy jak prosic mobilki po
    >polsku/czesku/rosyjsku czy rumunsku zeby zablokowac A24 bo czubek

    Byl taki jeden wyrywny policjant w USA, co zorganizowal blokade.
    Skonczylo sie tak, ze scigana przywalila w stojace samochody z pelna
    predkoscia i bylo kilkanascie trupow, ranni, pozar.
    A kto ci zaplaci za spalony towar na ciezarowce ? :-)

    No i ... ustawa zabrania mobilkom wyprzedzac, to prosba policjanta nie
    moze tego zmienic :-)

    J.

  • 7. Data: 2018-01-05 09:44:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-05 o 09:42, J.F. pisze:
    > No i ... ustawa zabrania mobilkom wyprzedzac, to prosba policjanta nie
    > moze tego zmienic

    Akurat może.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2018-01-05 10:57:07
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-05 o 09:44, Liwiusz pisze:

    > Akurat może.

    Być może może, ale raczej nie wyrażana poprzez CB radio.

  • 9. Data: 2018-01-05 10:58:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-05 o 10:57, Poldek pisze:

    > Być może może, ale raczej nie wyrażana poprzez CB radio.

    Nie widzę takiego wyłączenia.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2018-01-05 12:10:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie widzę takiego wyłączenia.

    a) a jak zobaczyc czy w mundurze,
    b) a jak ma okazac legitymacje na wezwanie,
    c) a jak kawalek dalej bedzie stal policjant z bloczkiem mandatowym to
    co powiesz - ze inny policjant przez CB kazal ?

    d) prosic to nie wiem czy moze - tzn czy ma upowaznienie w przepisach,
    na pewno moze nakazac.
    e) ale nakazanie wyprzedzania gdy kierowca uwaza manewr za
    niebezpieczny ... chyba moze odmowic.
    f) moze nakazac zatrzymanie czy zmiane pasa ... ale jak z tylu zaczna
    sie ludzie rozbijac to bedzie mial problem :-)

    Wychodzi na to, ze najbezpieczniej to nakazac jakiejs ciezarowce jazde
    za radiowozem celem kontroli na najblizszym parkingu, zwolnic do
    60-70km/h - bezpieczna predkosc, a na lewym pasie korek sam sie zrobi
    :-)

    Gorzej jak autostrada ma 3 pasy :-)

    J.