  • 41. Data: 2010-08-13 15:14:36
    Temat: Re: Co grozi brakiem waznego przegladu technicznego?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    >zaś długooo po terminie zatrzymanie dowodu rejestracyjnego i auta (tu
    >nie jestem pewien :) teoretycznie autem nie można jeździć :))

    auta nie zatrzymują - dostajesz kwit na 7 dni jazdy dalej bez dr(ktore
    zabieraja)

    >W przypadku OC każde zdarzenie = Twoja wina :)

    bzdura.

  • 42. Data: 2010-08-13 22:01:36
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Wystarczy przeczytac pare OWU - zazwyczaj jest wymog badan.

    no bo w koncu lista sytuacji wyjetych z pod koniecznosci wyplaty
    odszkodowania to wiekszy zysk ZU wiec to chyba oczywiste

    Icek

  • 43. Data: 2010-08-13 22:57:57
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Michał Gut pisze:

    > auta nie zatrzymują - dostajesz kwit na 7 dni jazdy dalej bez dr(ktore
    > zabieraja)

    > bzdura.

    w przypadku bezspornym - jest to bzdura. w przypadku spornym - 99% winy
    po stronie auta bez badań.

    ToMasz

  • 44. Data: 2010-08-14 08:49:01
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > w przypadku bezspornym - jest to bzdura. w przypadku spornym - 99% winy
    > po stronie auta bez badań.

    dobre dobre. A jakis przepis na poparcie tej kolejnej bzdurnej tezy ?

    Icek