  • 1. Data: 2010-08-12 12:48:12
    Temat: Co grozi brakiem waznego przegladu technicznego?
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    Witam,
    jakie konsekwencje (w najgorszym wypadku) moze poniesc kierowca nie
    posiadajacy waznego przegladu technicznego?
    Zarowno podczas spotkania z policja jak i w razie ewentualnego wypadku (OC i
    AC sa wykupione)?

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 2. Data: 2010-08-12 12:54:29
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "topek " <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > posiadajacy waznego przegladu technicznego?
    > Zarowno podczas spotkania z policja jak i w razie ewentualnego wypadku (OC

    Moim zdaniem w najgorszym wypadku w przypadku spotkania z policją to laweta.
    W razie ewentualnego wypadku pewnie te OC i AC będzie mógł sobie w d...e
    schować. Bo podczas ich wykupywania zapewne podpisywał ze pojazd posiada
    aktualne badania techniczne. Więc koszty wypadku poniesie on z własnej
    kieszeni.
    Co za problem zrobic te badania - nawet dla samego siebie by wiedzieć, że
    jadę w miarę bezpiecznym autem ?

  • 3. Data: 2010-08-12 12:55:29
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > posiadajacy waznego przegladu technicznego?
    > Zarowno podczas spotkania z policja jak i w razie ewentualnego wypadku (OC

    podczas spotkania z policja nie wolno pokazywac DR. Tlumaczysz, ze
    zapomniales w spodniach gdzies w domu.

    Kara: 50 zlotych za brak dokumentu podczas kontroli

    Jak pokazesz dokument to 100-300 zeta w zaleznosci od polucjanta

    Na OC nie ma to wielkiego wplywu. Jak ktos Cie zdzwoni to czy masz DR czy
    nie, czy masz badania czy nie ZU wyplaci kase.

    Z AC nie mam doswiadczenia ale zakladam, ze moze byc problem bo warunki
    ubezpieczenia juz nie sa regulowane ustawowo

    Icek

  • 4. Data: 2010-08-12 13:21:34
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > kieszeni.
    > Co za problem zrobic te badania - nawet dla samego siebie by wiedzieć, że

    ale masz jakies doswiadczenie albo przepisy na poparcie bzdur, ktore
    napisales ?

    Przyjmijmy, ze masz racje, ze laweta. To powiedz mi jak chcesz przebadac
    auto (aby uzyskac pieczatke), ktore zaparkowane jest na parkingu z ktorego
    Ci je oddadza jak przedstawisz badanie techniczne ?

    Cale szczecie kwestie obowiazkowego OC reguluje ustawa i nie musze niczego
    podpisywac (umowy) aby ktos inny byl ubezpieczony podczas np. wjechania mi w
    dupe.

    Icek

  • 5. Data: 2010-08-12 14:08:26
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-12 12:55, Icek pisze:

    > Na OC nie ma to wielkiego wplywu. Jak ktos Cie zdzwoni to czy masz DR czy
    > nie, czy masz badania czy nie ZU wyplaci kase.

    Ale jak on kogoś zdzwoni nie mając badan technicznych to najpewniej
    zabuli z własnej kieszeni.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1181081583.html

  • 6. Data: 2010-08-12 14:10:41
    Od: "news.tpi.pl" <t...@k...lm.pl>

> [...]
    >
    > Kara: 50 zlotych za brak dokumentu podczas kontroli
    >
    > Jak pokazesz dokument to 100-300 zeta w zaleznosci od polucjanta

    A niby za co te 100-300 zl?? W najgoszym wypadku dostanie tyle samo co za
    brak dowodu (trzeba miec wazny dowód, wiec taki z waznym przeglądem)
    pozdr.
    buggy

  • 7. Data: 2010-08-12 14:17:04
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Przyjmijmy, ze masz racje, ze laweta. To powiedz mi jak chcesz przebadac
    > auto (aby uzyskac pieczatke), ktore zaparkowane jest na parkingu z ktorego
    > Ci je oddadza jak przedstawisz badanie techniczne ?

    Przyjeżdzasz z lawetą i zawozisz auto na badania?

  • 9. Data: 2010-08-12 14:18:36
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-12 14:17, BaX pisze:

    > Przyje?dzasz z lawet? i zawozisz auto na badania?

    Nie wydadzą auta bez przedstawienia zaświadczenia o aktualnych
    badaniach... ;) Nawet żebyś po niego transportowcem przyleciał ;)

  • 8. Data: 2010-08-12 14:18:36
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A niby za co te 100-300 zl?? W najgoszym wypadku dostanie tyle samo co za
    > brak dowodu (trzeba miec wazny dowód, wiec taki z waznym przeglądem)

    Pewnie jako 'nieważny' zostanie zatrzymany i dostanie pokwitowanie celem
    odbycia przeglądu.

  • 10. Data: 2010-08-12 14:22:36
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie wydadzą auta bez przedstawienia zaświadczenia o aktualnych
    > badaniach... ;) Nawet żebyś po niego transportowcem przyleciał ;)

    Ciekawe jakie zrobią miny jak by ktoś przyjechał z takim zaświadczeniem, czy
    jak w amerykańskim filmie jest papier to wydadzą samochód? :)))